Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:811350
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  SIA „Latvijas Mobilais telefons” saimnieciskās darbības attīstība un vēsture    10
1.2.  Klienti un to apkalpošana    13
1.3.  SIA „LMT” saimnieciskās darbības analīze    15
1.3.1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības vērtējums    15
1.3.2.  Uzņēmuma finanšu analīze    19
1.4.  Tirgus analīze    23
1.4.1.  Ietekmīgākie SIA „Latvijas Mobilais telefons” konkurenti    23
1.4.2.  Pakalpojumu kvalitātes analīze    27
1.5.  SVID analīze.    30
2.  PROJEKTA APRĒĶINA DAĻA    33
2.1.  Klientu apkalpošanas kvalitātes pilnveidošanas projekts    33
2.2.  Darbinieku darba kvalitātes pilnveidošanas projekts    43
2.3.  Mārketinga pilnveidošanas projekts    47
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA.    49
3.1.  Tarifu plāna pilnveidošana    49
3.2.  Efektīvas darbinieku politikas rezultāts    56
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    59
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    63
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    66
  PIELIKUMI    68
5.  GRAFISKĀ DAĻA    70
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. Tehnoloģiskā attīstība ne tikai palīdz pilnveidot un sasniegt visas cilvēku vēlmes un vajadzības, bet dod arī impulsu jaunām nepieciešamībām, bez kurām cilvēks šodien nevar sevi iedomāties, piemēram, bez telekomunikāciju pakalpojumiem. Informācijas laikmetā visas tās vides, kurās cilvēks uzturas un kuras pats veido, kļuvušas ļoti dinamiskas. Tas, kurš noguļ izmaiņas, var gluži vienkārši tikt nesaprasts vai sliktākajā gadījumā iznīcināts.
Lai uzņēmums šajā aprakstītajā situācijā, tātad konkurences un dinamikas situācijā, būtu spējīgs izdzīvot un pastāvēt ar efektīvu darbības rezultātu - tam nepieciešams būt saskaņotam un koordinētam jau sākot no pašas uzņēmuma iekšienes. Tam jābūt organiski saistītam ar visām tam saistošajām apkārtējām vidēm, sfērām, lai veiksmīgi izprastu klientus, pārdotu tiem savus pakalpojumus un paliktu tiem kā kompānija, kuru var saukt par labu draugu.
Diplomprojekta tēma - "Klientu piesaistīšanas projekts telekomunikāciju uzņēmumam".
Tēmas aktualitāte pastāv arī saistībā ar šī brīža ekonomisko situāciju Latvijā. Cilvēki meklē risinājumus lētākām sarunām. Līdz ar to mobilo sakaru operatoriem arī jāmeklē iespējas sniegt lētākus un saistošākus pakalpojumu variantus, lai nezaudētu esošos un potenciālos klientus.
Kā problēmu var izvirzīt ekonomiskās situācijas izvirzīto taupību, kas attiecās uz jebkuru nozari un sfēru. Cilvēki meklē savām vēlmēm un vajadzībām zemākās izmaksas. Tas attiecas arī uz sakaru pakalpojumiem; un šāda veida uzņēmumiem ir jādomā par to, kā labākajā gadījumā piesaistīt jaunus klientus, bet sliktākajā- noturēt jau esošos. Šodienas situācijā visefektīvāk to var izdarīt ar cenu politikas palīdzību.
Darba mērķis ir noteikt, kādi uzlabojumi SIA „Latvijas Mobilais telefons” darbībā no klientu puses tiktu vērtēti kā labi un kādi būtu nepieciešami, lai esošie klienti nemeklētu citu operatoru pakalpojumus un lai potenciālie klienti izvēlētos tieši šo operatoru. Šī darba mērķi varētu izteikt arī Roberta Kadena vārdiem: „Lai potenciālie klienti kļūtu par reālajiem klientiem, bet jau esošie klienti pirktu vairāk.”[8]
Lai varētu pilnveidot izvirzīto mērķi, nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
1. Noskaidrot SIA „Latvijas Mobilais telefons” darbības mērķus;
2. Veikt aptauju un tās apkopojumu;
3. Izvirzīt priekšlikumus labākai klientu piesaistīšanai.
Situācija tirgū ir tā, kas nosaka, būt vai nebūt uzņēmumam, lai veiksmīgi attīstītos gan ražošana, gan pārdošana. Pircēji norāda uz visiem uzņēmuma darbības mīnusiem: uzņēmuma preču vai pakalpojumu trūkumiem, to neatbilstību patērētāja vajadzībām. Klienti piespiež uzņēmēju domāt par sava piedāvātā produkta efektivitāti, jo katra uzņēmēja darbības mērķis ir gūt iespējami lielāku peļņu no sava saražotā produkta vai piedāvātā pakalpojuma. Palielinoties konkurencei arī Latvijas mobilo telekomunikāciju jomā, uzņēmēji vairāk pievērš uzmanību tādiem kritērijiem kā kvalitāte, drošības garants un atpazīstamība. Viennozīmīgi var teikt to, ka vislielākā atpazīstamība ir visilgāk pastāvošajam mobilo sakaru operatoram Latvijā SIA „Latvijas Mobilais telefons”. Tieši tāpēc darba gaitā tiks pētīts, kā operatoru SIA „Latvijas Mobilais telefons” ir ietekmējis, piemēram, SIA „Bite Latvija”. Pastāv sen pierādīts psiholoģisks fakts, ka preču un pakalpojumu patērētāji vēlas saņemt vairāk un kvalitatīvāk par zemāku cenu, un ne katrs uzņēmējs prot ar šo uzdevumu tikt galā. Palielinoties produkta drošībai un atpazīstamībai, uzņēmējs var būt pārliecināts par savas preces vai pakalpojuma noietu mūsdienu tirgus ekonomikā.
Lai varētu veidot darbu tiks izmantota zinātniskā literatūra, statistiskā informācija, interneta resursi un SIA „Latvijas Mobilais Telefons” sniegtā informācija.
Projekta izpildīšana noteikti nebūs pilnvērtīgāka materiālu ierobežojuma dēļ. Nesagatavota informācija – vēl nav finanšu pārskats par 2008. gadu.

1. ANALĪTISKĀ DAĻA
1.1 SIA „Latvijas Mobilais telefons” saimnieciskās darbības attīstība un vēsture
Analizējot SIA „Latvijas Mobilais Telefons” saimniecisko darbību, nepieciešams iepazīties ar uzņēmuma saimnieciskās darbības un attīstības vēsturi, svarīgākajiem saimnieciskās darbības rezultātiem – neto apgrozījumu, peļņu, un bilances kopsummu, kā arī jāveic finanšu pārskatu analīze, kas parādītu, kā un cik veiksmīgi darbojas sabiedrība.
SIA „Latvijas Mobilais Telefons” pamatdarbība ir elektronisko sakaru pakalpojumu sniegšana un mobilo sakaru līdzekļu vairumtirdzniecība. Meitas sabiedrību pamatdarbības veidi ir plaša spektra sakaru tehnikas un aksesuāru tirdzniecība, datortehnikas, tās komponenšu un perifērijas iekārtu tirdzniecība, kā arī elektronisko sakaru pakalpojumu pieslēgumu un priekšapmaksas karšu pārdošana.[13]
SIA „Latvijas Mobilais Telefons” ir lielākais mobilo sakaru operators Latvijā. Uzņēmums izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī.
SIA „LMT” tika izveidots kā NMT sistēmas operators. Savas darbības gados uzņēmums strauji attīstījies. 1995. gada janvārī sāka darbību GSM tīkls, 1999. gada decembrī tika atklāts duālais 900/1800 Mhz tīkls. Sākot ar 2002.gada septembri uzņēmuma klientiem visā Latvijā pieejami GPRS datu pārraides pakalpojumi. No 2004. gada decembra komercrežīmā sāka strādāt UMTS trešās paaudzes mobilo sakaru tīkls.
2006. gada 20. novembrī SIA „Latvijas Mobilais Telefons” mobilo sakaru tīkls pārklāja 99,00% valsts teritorijas, nodrošinot mobilo sakaru iespējas 97,76% Latvijas iedzīvotāju.
Līdztekus pamatpakalpojumam – balss pārraidei –SIA „LMT”, tāpat kā vadošie mobilo sakaru operatori visā pasaulē, aizvien vairāk uzmanības pievērš pakalpojumiem, kas saistīti ar datu pārraidi, bezvadu piekļuvi interneta tīklam. SIA „Latvijas Mobilais Telefons” pirmie Latvijā nodrošināja saviem abonentiem gan WAP pakalpojumu (iespēju piekļūt interneta tīklam ar mobilo tālruni bez datora starpniecības), gan "Mobilo banku", kas ļauj ar mobilā telefona starpniecību veikt visas bankas operācijas, gan GPRS pakalpojumus (datu pārraidi, izmantojot datu pakešu komutācijas principu).
No 2005. gada SIA „LMT” klienti var lietot EDGE, kas esošajā GSM tīklā nodrošina datu pārraides ātrumu līdz 236 kilobitiem sekundē. Tas ir lielākais mobilās datu pārraides ātrums, kāds Latvijā pieejams plašā teritorijā un ļauj SIA „LMT” klientiem izmantot Mobilo TV – mobilajā tālrunī skatīties televīzijas pārraides.
SIA „LMT” aktīvi piedalās starptautisko telekomunikāciju organizāciju GSM Asociācijas, UMTS Foruma un ETSI darbā.
SIA „LMT” ir viesabonēšanas līgumi ar 505 mobilo sakaru tīkliem 177 valstīs. No 2005. gada gan SIA „LMT” pastāvīgie abonenti, gan OKartes lietotāji var lietot savus tālruņus ne tikai Eiropas valstīs, bet arī pārējos kontinentos.
Uzņēmums sniedz tikai sakaru pakalpojumus, bet pašus tālruņa aparātus netirgo, tomēr tas dara arī visu iespējamo, lai klientu rīcībā nonāktu tikai kvalitatīva sakaru tehnika. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu piesaistīšanas projekts telekomunikācijas uzņēmumam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/811350

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties