Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Izziņas procesu veidošanās 3 - 4 gadīgiem bērniem rotaļnodarbībā pirmsskolas izglītības iestādē

     

    Diplomdarbs47 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:167907
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 35 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  IZZIŅAS INTEREŠU VEIDOŠANĀS ROTAĻNODARBĪBĀ TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Rotaļnodarbības būtība un veidi    7
1.2.  Rotaļnodarbības saturs 3 – 4 gadus veciem bērniem un veidi    14
1.3.  Izziņas intereses raksturojums 3 – 4 gadīgiem bērniem    19
1.4.  Izziņas intereses kritēriji un rādītāji    24
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR 3 – 4 GADUS VECU BĒRNU IZZIŅAS INTEREŠU VEIDOŠANOS ROTAĻNODARBĪBĀS    26
2.1.  Pētījuma organizācijas un metožu raksturojums    26
2.2.  Bērnu izziņas intereses sekmēšana rotaļnodarbībās    27
2.3.  Pētījuma rezultātu analīze par bērnu izziņas interesēm    32
  SECINĀJUMI    44
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    45
  PIELIKUMI    48
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izstrādājot darbu, autore guva šādus secinājumus:
1. Rotaļa ir veids, kā bērns izzina pasauli, jo ar tās palīdzību bērns iegūst zināšanas un praktiskās iemaņas sev raksturīgā veidā.
2. Rotaļām ir daudzfunkcionāla nozīme – pirmkārt, tās kalpo kā sevis iepazīšanas līdzeklis, otrkārt, kā apkārtējas vides iepazīšanas palīgs, treškārt, tās spēlē zīmīgu lomu sociālu iemaņu veidošanā.
3. Svarīgākais rotaļāšanās kritērijs – darbošanās pēc savas iniciatīvas, kas ir motivācija pētīt, izzināt, noskaidrot.
4. Pieaugušā loma rotaļnodarbību vadīšanā ir pakārtota, pedagogam jābūt novērotāja pozīcijā, lai sniegtu motivāciju tiem bērniem, kuri kādu psiholoģisku iemeslu dēļ neizrāda interesi par rotaļnodarbību.
5. Rotaļa palīdz bērnam pārvarēt bailes un nedrošību, tā palīdz attīstīt pārliecību par savām spējām. Tās laikā, 3 – 4 gadus veci bērni mācās savstarpēji vienoties, sadarboties, veidot attiecības viens ar otru.
6. Līdz 3 - 4 gadu vecumam izziņas interese izpaužas ziņkāres formā, taču pēc tam bērns izjūt vēlmi savas zināšanas paplašināt, piemēram, uzdodot jautājumus pieaugušajiem par sev svešo un nezināmo, izprotot nesaprotamo.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1370051
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Izziņas procesu veidošanās 3 - 4 gadīgiem bērniem rotaļnodarbībā pirmsskolas izglītības iestādē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/167907

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties