Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:530512
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 94 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas uzņēmumos „Emīla Gustava šokolāde” un „Stendera Ziepju fabrika””. Darba gaitā analizēšu integrēto mārketinga komunikāciju darbības specifiku šajos uzņēmumos un meklēšu atbildes uz izvirzītajiem jautājumiem.
Darba mērķis ir integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanas analīze uzņēmumos „Emīla Gustava šokolāde” un „Stendera Ziepju fabrika”.
Darbā izvirzīts apgalvojums, kas nosaka, ka „uzņēmumi „Emīla Gustava šokolāde” un „Stendera Ziepju fabrika” izmanto integrētās mārketinga komunikācijas, lai sasniegtu uzņēmumos izvirzītos mērķus”. Darba gaitā tiks pierādīts šī apgalvojuma apstiprinājums vai noraidījums.
Darba mērķa sasniegšanas procesā izvirzu galvenos darba uzdevumus:
Izpētīt integrēto mārketinga komunikāciju pamatprincipus un metodes;
Balstoties uz IMK pamatprincipiem un metodēm, analizēt integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā „Emīla Gustava šokolāde”;
Balstoties uz IMK pamatprincipiem un metodēm, analizēt integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā „Stendera Ziepju fabrika”;
Veikt empīrisko pētniecību.
1. MĀRKETINGS
1.1.Mārketinga vēsturiskā attīstība
Termins „mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20.gadsimta mijā, un tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Šis angļu vārds pārņemts daudzās pasaules valodās. Latviešu valodā šā jēdziena izteikšanai izmanto divus vārdus, izceļot tirgus zinību teorētisko un praktisko jomu. Ekonomikas nozari, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu, sauc par tirgvedību. Zināšanu kopumu par produktu realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pārdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktisko darbību, sauc par tirgzinību.1…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −41,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1315793
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrētās mārketinga komunikācijas uzņēmumos "Emīla Gustava šokolāde" un "Stendera ziepju fabrika"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/530512

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties