Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Lectora"

     

    Diplomdarbs40 Fizika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,70 (12%)
Cena ar atlaidi*:
12,50
Pirkt
Identifikators:429147
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    12
1.  Teorētiskais apskats par fizikas mācīšanas metodēm un IT pielietojumu    15
1.1.  Pamatskolas fizikas kursa tematu apgūšanas aktuālie jautājumi    15
1.2.  Interaktīvās mācīšanas metodes fizikā    19
1.4.  Iespējas un rīki vizuāli interaktīvo fizikas mācību materiālu izveidošanai    28
2.  Programmā Lectora izstrādāto mācību materiālu apraksts un aprobācijas rezultāti    33
2.1.  Mehānikas un dinamikas likumsakarību mācīšana, izmantojot mācolus Kustība un Spēks    33
2.2.  Skolēnu pašmācībai izstrādāto mācību materiāla apraksts    41
2.3.  Izstrādņu pielietojums skolēnu sasniegumu ikdienas vērtēšanai    44
2.4.  Pētījumā iegūto datu apstrādes un analīzes rezultāti    46
  Secinājumi    58
  Literatūras saraksts    59
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pamatojoties uz teorētisko pētījumu var apgalvot, ka:
1. pēdējo gadu pedagoģiskie procesi ir vērsti tieši uz pamatskolas pēdējo klašu skolēnu pievēršanu apgūt eksaktos mācību priekšmetus tai skaitā arī fiziku, jo tieši šajā vecumā veidojas skolēna plāni par nākamo profesiju;
2. lielāka uzmanība jāvelta skolēnu fizikas mācīšanās procesam, nevis mācīšanas procesam – mācībām jābūt vērstām uz skolēnu;
3. tieši multimediju tipa datorizētie materiāli visaptverošāk iedarbojas uz skolēnu informācijas uztveres orgāniem. Mācot fiziku pamatskolā, plaši jāpielieto interaktīvie demonstrējumi, kuri īpaši šai vecuma grupai ir saistoši.
Empīriskais pētījums ļauj secināt, ka:
1. skolēnu mācību rezultāti ir augstāki, ja izmanto tādus mācību materiālus, kurus var trenējoties izmantot vairākkārtīgi;
2. pašvadīta mācīšanās ar daudzveidīgu saturu, metožu, uzdevumu variatīvu izvēli un tūlītēju atgriezenisko saiti paškontroles testu veidā iesaista lielāku klases skolēnu skaitu aktīvā mācīšanās procesā;
3. skolēni visaugstāk novērtējuši iespēju pašmācībā apgūt tēmas Kustība un Spēki, izmantojot interneta vietnē ievietotos materiālus;
4. videoklipu fragmentu iekļaušana datorizētajos materiālos ļoti ieinteresē skolēnus, saistot mācīto ar sadzīvi un tehniku;
5. devītās klases skolnieki sekmīgi orientējas datorizētajos materiālos un tāpēc skolēnos ir jāizkopj prasmes tos efektīvi izmantot apgūstot fizikas priekšmetu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1355492
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Lectora"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/429147

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties