Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:478740
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  Studijas uzņēmējdarbība    10
1.1.  Iekšējās vides analīze    10
1.1.1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS UN ANALĪZE    10
1.1.1.1.  Organizācijas struktūra    11
1.1.1.2.  Kvalifikācijas celšanas process un darba stimulēšanas analīze    11
1.1.3.3.  Iespējami uzņēmējdarbības riski pašreizējos apstākļos    11
1.1.2.  PERSONĀLA ANALĪZE    11
1.1.2.1.  Darbinieku atlase, novērtējums un analīze    11
1.1.2.2.  Darbinieku motivēšana    12
1.1.3.  PRODUKTA APRAKSTS    15
1.1.3.1.  Pakalpojumu klāsts    15
1.1.3.2  Iekārtas    15
1.1.4.  FINANŠU ANALĪZE    17
1.2.  Ārējās vides analīze    19
1.2.1.  GALVENIE KONKURENTI UN BIZNESA PARTNERI    19
1.2.2.  PEST ANALĪZE    21
1.2.3.  SVID ANALĪZE    22
1.3.  1. nodaļas secinājumi    24
2.  Mārketings kultūrā    25
2.1.  Situācija kultūras ekonomiskas pētniecības jomā Latvijā    25
2.2.  Kultūras ieguldījums    25
2.3.  Mārketinga pamati    27
2.4.  Reklāma    32
2.4.1.  REKLĀMAS MĒRĶI    32
2.4.2.  REKLĀMAS LĪDZEKĻI UN UN TO IZVĒLES KRITĒRIJI    32
2.4.3.  REKLĀMAS SOCIĀLĀS FUNKCIJAS    36
2.4.4.  REKLĀMAS IEDARBĪBA UZ PIRCĒJU    37
2.5.  Pētījums    39
2.6.  2. nodaļas secinājumi    45
3.  Jaunu studijasdarbības virzienu ieviešana    46
3.1.  Studijas apmācības programmas    46
3.1.1.  VOKĀLA STUDIJA    46
3.1.2.  „DYNAMIC RECORDS” KURSI    47
3.1.3.  „STARTER” KURSS    48
3.1.4.  SERTIFICĒTA WAVES FIRMAS PROGRAMMA    48
3.1.5.  BAND PRODUCTION    49
3.1.6.  POST PRODUCTION & FIELD RECORDING    50
3.1.7.  MŪZIKAS KOMPONĒŠANA AR DATORA PALĪDZĪBU    50
3.2.  Studijas video pakalpojumi    51
3.3.  3. nodaļas secinājumi    54
4.  Pētījuma rezultāti un to analīze    56
4.1.  Priekšlikumi studijas komunikāciju uzlabošanai un popularizēšanai    58
4.2.  4. nodaļas secinājumi    59
  Noslēgums    60
  Literatūras saraksts    62
  PIELIKUMS    64
Darba fragmentsAizvērt

Noslēgums
Izvēloties bakalaura darba tēmu „Ierakstu studijas „Dynamic Records” uzlabošana”, darba autore izpētīja esošās studijas mārketinga komunikācijas, ietekmējošos faktorus un esošos piedāvājumus.. Izvēlētā darba tēma ir plaša, apskatītie jautājumi, problēmas prasa turpmāku pētījumu.
1. Mārketinga mērķis – optimizēt attiecības ar klientiem un nodrošināt to maksimālu apmierinātību. Iegūtā mārketinga informācija ir viens no būtiskākajiem ekonomisko aprēķinu elementiem, lai noteiktu, kā iegūt vajadzīgo ražošanas rezultātu un pietiekamu peļņu.
2. Darba autores galvenā uzmanība tika veltīta studijas mārketinga aktivitātēm un problēmu risināšanas iespējām. Izanalizējot zinātnisko literatūru par mārketingu un apskatot citus faktorus, kas veicinātu mārketinga efektivitātes, darba autore izstrādāja anketu, ar kuras palīdzību tika veikts pētījums, lai uzzinātu veikto mārketinga aktivitāšu atgriezeniskās saites rezultātus un noskaidrotu studijas mērķauditoriju. Pētījuma rezultāti apstiprināja teorētiskos atzinumus.
3. Analizējot teorētisko literatūru par mārketingu, reklāmu un kultūras mārketingu, darba autore secināja, ka liela uzmanība jāvelta informācijas analīzei, lai veiksmīgi plānotu mārketinga pasākumus.
4. Analizējot studijas mārketingu, autore secināja, ka studijas mārketinga plāns jāizstrādā katru gadu, lai nepieļautu tik ļoti nestabilu popularitāti un neefektīvu reklāmu.
5. Darba izstrādes gaitā darba autors analizēja studijas mārketinga komunikāciju ietekmējošos faktorus, kā arī tika veikti zinātniskās literatūras un statistikas pētījumi un tas ļauj secināt, ka:
- starp mārketinga elementiem pastāv noteikta secība – vajadzības rodas pēc vēlmēm, pieprasījums pēc vajadzības utt., bet katrs no elementiem ar atgriezenisko saiti ietekmē arī pārējos;
- mārketings ir komandas darbs, kurā dalībniekiem būtu jābūt speciālistiem savā nozarē. Tiem jāspēj sadarboties – tas ir, apmainīties ar informāciju, klausīties, diskutēt, analizēt, vienoties un respektēt atšķirīgus viedokļus, atšķirt vērtīgu informāciju no mazsvarīgas. Katru komandas dalībnieku raksturo noteikta profesionālā kompetence, kuras pamatā ir iegūtā izglītība, zināšanas, prasmes, vērtību orientācija, personības attieksmes. Komandas darba priekšnoteikumi būtu:
augstākā izglītība atbilstoši ieņemamajam amatam,
prasme saistīt teorētiskās zināšanas ar praksi;
prasme nodibināt kontaktus ar jebkuru auditoriju,
prasme veikt pārrunas, organizēt un sadarboties ar citiem speciālistiem,
prasme organizēt starp institucionālo sadarbību,
komandas darba regularitāte un obligāta līdzdalība.
6. Priekšlikumos viens no reālajiem uzlabojumiem ir video pakalpojumu ieviešana. Darba rakstīšanas laikā, studija jau pamēģināja uztaisīt un painteresēties par klientu „video vēlmēm”. Izrādījas, ka tiešām, ļoti daudz cilvēku izteica ieinteresetību video pakalpojumu saņemšanā, bet 3 klienti uzreiz pieteicās pakalpojumam. Šobrīd studija sekmīgi izlaidusi 3 video klipus, no kuriem viens ieņēma diezgan labas pozīcijas topos gan kā dziesma, gan arī kā klips no „Dynamic Records” studijas. Autora uzlabojuma piedāvājums tika pieņemts, un studijas direktors jau tagad cenšas strauji attīstīt šo sfēru.
7. Aplūkojot studijas mārketinga komunikācijas, var secināt, ka studijas darbība nebija līdz galam pārdomata, un plašāk nevērtēja savu darbību, lai noturētu klientus ar maksimāli lielu pakalpojumu klāstu.
Veicot šo pētījumu, darba autore ir secinājusi, ka izvirzītā hipotēze, ka mērķtiecīga mārketinga darbība un jauna produkta ieviešanas veicinās klientu skaita palielinājumu un sekmēs uzņēmuma peļņas palielināšanai, ir apstiprinājusies.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ierakstu studijas "Dynamic Records" mārketinga plāna uzlabošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/478740

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties