Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:200505
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS BŪTĪBA    4
1.1.  Iekšējās komunikācijas veidi, virzieni un kanāli    7
1.1.1.  Formālā un neformālā iekšējā komunikācija    8
1.1.2.  Vertikālā un horizontālā komunikācija    9
1.1.3.  Personiskā, rakstiskā un elektroniskā iekšējā komunikācija    11
1.2.  Iekšējās komunikācijas vadība uzņēmumā    13
1.3.  Iekšējā komunikācija pārmaiņu laikos    19
1.4.  Iekšējās komunikācijas tendences    22
2.  UZŅĒMUMA TĒLS UN TĀ VEIDOŠANA    25
2.1.  Uzņēmuma tēlu veidojošie atribūti    27
2.2.  Uzņēmuma tēla apdraudējumi    28
3.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA KĀ UZŅĒMUMA TĒLU VEIDOJOŠS ELEMENTS    30
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    35
Darba fragmentsAizvērt

Vārds „komunikācija” ir cēlies no latīņu valodas „communis”, kas nozīmē kopīgs [28]. Komunikācija ir neatņemama jebkura cilvēka ikdienas sastāvdaļa, kas ļauj mums nodot informāciju un to saņemt. Literatūrā minētas vairākas iekšējās komunikācijas definīcijas, taču pēc autores domām, tās precīzi neraksturo iekšējās komunikācijas būtību. Līdz ar to, autore, balstoties uz portāla „Letonika” termina „komunikācija” skaidrojumu [33], izveido savu iekšējās komunikācijas definīciju - iekšējā komunikācija norit starp organizācijas pārstāvjiem un ir divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem. Uzņēmums un darbinieki ne tikai apmainās ar informāciju, bet arī cenšas viens otru saprast un veidot otra uztveri, domas un nodomus [5., 14].
Komunikācija ir atvērts process, „tā norisinās savā vidē - konkrētā psiholoģiskā un sociālā struktūrā. Tikai apzinoties šo kontekstu, iespējams saprast un nosūtīt informāciju. Paralēli komunikatīvajai videi, nozīmīga ir arī ziņas nosūtītāja sociālā loma (misija), psiholoģiskās pozīcijas prestižs (autoritāte)” [10., 127]. Komunikācijas procesā (sk. 1.1.att.) nozīmīga loma ir ne tikai izvēlētajam kanālam, bet arī tam, kā informācija tiek kodēta un dekodēta. Tajā pašā laikā ne mazāk svarīga ir informācijas uztveršana un interpretācija. Informācijas saņēmējam ir jābūt ne tikai labam ziņas uztvērējam, bet viņam ir jābūt arī labam klausītājam. Klausīšanās ir komunikācijas pamats, jo starp biznesa struktūrām tā vairāk balstās uz mutisko nekā uz rakstisko saziņu, pie tam izteikto vārdu iedarbīgums galvenokārt ir atkarīgs nevis no tā, kā cilvēki izsakās, bet no tā kā viņi klausās [19., 8]. Pamela Mountere uzsver, ka klausīšanās ir 50% no komunikācijas [13., 89.].…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējās komunikācijas loma uzņēmuma tēla veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/200505

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties