Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:212065
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    1
  Annotation    2
  Saturs    3
  Ievads    4
1.  Hiperaktivitātes pazīmes un cēloņi    6
1.1.  Hiperaktivitātes pazīmes    9
1.2.  Hiperaktivitātes cēloņi    12
1.2.1.  Bioloģiskie cēloņi    13
1.2.2.  Psihosociālie cēloņi    14
2.  Pirmsskolas vecumposma bērnu īpatnības    15
3.  Hiperaktivitātes korekcijas iespējas    19
3.1.  Uzvedības izkopšana    19
3.2.  Impulsivitātes un pārmērīgas aktivitātes samazināšana    24
3.3.  Uzmanības izkopšana    25
3.4.  Medikamentozā ārstēšana    28
4.  Praktiskā daļa    31
4.1.  X pirmsskolas izglītības iestādes izvērtējums bērnu korekcijas iespējām    31
4.2.  Vecāku informētība par hiperaktivitāti anketu apkopojums    37
4.3.  Hiperaktīvu bērnu novērošana X pirmsskolas izglītības iestādē    50
  Secinājumi    61
  Izmantotā literatūra    63
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba mērķis ir: izzināt hiperaktivitātes korekcijas iespējas X pirmsskolas izglītības iestādē.
Lai sasniegtu mērķi izvirzīju sekojošus uzdevumus:
1.analizēt literatūru par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm;
2.noskaidrot pirmsskolas vecuma bērnu vecumposma īpatnības;
3.apkopot rekomendējošos ietikumus par hiperaktivitātes korekcijas iespējām pirmsskolā;
4.veikt praktisku pētījumu par hiperaktivitātes iespējām X pirmsskolas izglītības iestādē.
Darbam izvirzītā hipotēze: X pirmsskolas izglītības iestāde daļēji piemērota hiperaktivitātes korekcijas iespējām.
Bakalaura darbs sastāv no četrām daļām:
pirmajā daļā tiek analizēta literatūra par hiperaktivitāti, tās cēloņiem un pazīmēm;
otrajā daļā tiek noskaidrotas pirmsskolas vecumposma īpatnības;
trešajā daļā ir apkopoti rekomendējošie ieteikumi, hiperaktivitātes korekcijas iespējām;
ceturtajā daļā tiek veikta X pirmsskolas izglītības iestādes izvērtējums, pedagogu un vecāku informētības par hiperaktivitāti aptauju apkopojums, bērnu ar hiperaktivitāti vērojums.
Rakstot darbu secinu, ka izvirzītā hipotēze apstiprinās, jo X pirmsskolas izglītības iestāde ir daļēji piemērota hiperaktivitātes korekcijas iespējām. Iestādes pedagogi ir pietiekami informēti par šo problēmu ir spējīgi saskatīt bērnos hiperaktivitātes pazīmes, atšķirt tās no pirmsskolas vecumposma īpatnību izpausmēm. Ir gatavi iesaistīties šo bērnu korekcijā. Arī vecāki ir pretimnākoši un labprāt vēlās sadarboties ar iestādes darbiniekiem, lai noritētu veiksmīga korekcija. Diemžēl iestāde nespēj nodrošināt speciālistu klātbūtni šiem bērniem, kā arī nav iespējama bērnu skaitu samazināšana pirmsskolas grupās, tādēļ korekcija iespējama tikai daļēji.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties