Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:899173
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 59 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  FRANŠĪZES VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    10
1.1.  Franšīzes veidi un modeļi    10
1.2.  Franšīzes tiesiskais regulējums Latvijā un ārvalstīs    20
1.3.  Franšīzes biznesa uzsākšana un attīstība    24
1.4.  Viesnīcu klasifikācija    27
2.  IZMITINĀŠANAS PAKALPOJUMU FRANŠĪZES ATTĪSTĪBAS ANALĪZE    31
2.1.  Franšīze izmitināšanas pakalpojumu nozarē pasaulē    31
2.2.  Eiropas analīze    33
2.3.  Amerikas Savienoto Valstu analīze    36
2.4.  Ķīnas analīze    39
2.5.  Krievijas analīze    41
2.6.  Latvijas analīze    42
3.  FRANŠĪZES IZVEIDE VIESNĪCAI „HOTEL BERGS”    48
3.1.  Viesnīcas „Hotel Bergs” esošā biznesa modeļa analīze un novērtējums    48
3.2.  Viesnīcas „Hotel Bergs” finanšu analīze    59
3.3.  Viesnīcas „Hotel Bergs” paplašināšanās iespējas    64
3.4.  Franšīzes modeļa izstrāde un ieviešanas process    67
3.5.  Potenciālo „Hotel Bergs” franšīzes ņēmēju tirgu analīze    81
3.6.  Franšīzes novērtējums    86
3.7.  Franšīzes modeļa izplatīšanas stratēģija    89
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    93
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    96
  PIELIKUMI    96
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Apkopojot darbā izklāstīto ir izdarīti šādi secinājumi:
1. Franšīze, kā uzņēmējdarbības attīstības veids ir piemērots gadījumos, kad franšīzes devējam pieder biznesa koncepcija, kas jau strādā ar panākumiem ilgāku laiku, tās produkti vai pakalpojumi ir veiksmīgi nostiprinājuši vietu tirgū, ir kāda unikāla atšķirības zīme no konkurentiem un šim zīmolam ir laba reputācija.
2. Franšīze ir vienlīdz izdevīga franšīzes devējam un franšīzes ņēmējam, ar priekšnoteikumu, ka notiek simbioze starp uzņēmumiem un ir vienlīdzīgs ieguvumu apmērs.
3. Tūristu apmeklētākajās valstīs ir augstāks potenciāls franšīzes attīstībai. Ar franšīzes palīdzību tiek izplatīti dažādi produkti un pakalpojumi, tie kļūst globāli atpazīstami.
4. Uz franšīzes līguma pamata darbojas aptuveni divas trešdaļas no visām starptautisko viesnīcu ķēžu viesnīcām, turklāt lai sasniegtu ātrāku tīkla izplatību, lielākoties tiek lietota apakšfranšīze.
5. Eiropas valstīs franšīzes ņēmēji, galvenokārt, ir ieinteresēti vietējos franšīzes devējos. Mazajās valstīs tas ir vērtējams pozitīvi, jo franšīzes maksājumi paliek vietējā ekonomikā.
6. Latvijā, izmitināšanas pakalpojumu nozarē, franšīzes izplatībai vislielākās perspektīvas ir lauku reģionu viesnīcām un viesu namiem. Tur vērojams motivēta un kvalificēta darbaspēka trūkums, zems numuru vidējais noslogojums, pakalpojumu kvalitāte, atpazīstamības un ārvalstu tūristu trūkums.
7. No iespējamajām „Hotel Bergs” paplašināšanās iespējām, franšīzes modeļa izveide, salīdzinoši ar pārējiem attīstības veidiem – jaunu viesnīcu, meitas uzņēmumu, kopuzņēmumu un aliansi, ir vispiemērotākā. No nosauktajiem paplašināšanās veidiem, franšīzei ir ievērojami vairāk priekšrocību - iespējama viesnīcas attīstība ar salīdzinoši mazākām ieguldītajām investīcijām, ražošanas izmaksu optimizēšana pateicoties apjomīgākām piegādēm, par franšīzes devēju maksājumiem iespējams attīstīt un paplašināt tīklu un nostiprināt pozīcijas vietējā un starptautiskā tirgū.
8. Vispirms nostiprinot franšīzes darbību vietējā tirgū, iespējams samazināt pieļauto kļūdu apmēru un uzņēmējdarbības riskus, jo tirgus ir pārskatāms un zināms.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1355389
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Franšīzes modeļa izstrāde viesnīcai Latvijā un ārvalstīs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/899173

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties