Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:726553
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  TEORĒTISKIE ATMIŅAS JĒDZIENA UN TĀS BŪTĪBAS PAMATI    7
1.1.  Atmiņas jēdziens un veidi    7
1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības 5-6 gadus vecu bērniem    12
2.  DIDAKTISKĀS ROTAĻAS KĀ 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀTĀJAS    16
2.1.  Didaktisko rotaļu būtība, klasifikācija un struktūra    16
2.2.  Didaktisko rotaļu specifika un īpatnības 5-6 gadus vecu bērniem    20
3.  METODISKIE PAŅĒMIENI 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀŠANAI    24
3.1.  Didaktiskās rotaļas izvēles un organizācijas vispārējie nosacījumi    24
3.2.  Didaktisko rotaļu 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstības veicināšanas metodiskā izstrāde    26
4.  PĒTĪJUMS PAR 5-6 GADUS VECU BĒRNU ATMIŅASATTĪSTĪBU    36
4.1.  Pētījuma organizēšana un metodisko paņēmienu raksturojums    36
4.2.  Pētījuma rezultātu interpretācija un to analīze    40
  SECINĀJUMI    50
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    52
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Apkopojot pedagoģiski psiholoģisko un metodisko literatūru un pētījuma rezultātus ir iespējami secināt, ka:
1. Atmiņas būtību definējuši daudzi psihologi un pedagogi, bet kopīgais visās atziņās ir tas, ka atmiņa ir psihisks process, kurā cilvēks iegaumē, saglabā un atceras informāciju, kā arī aizmirst nevajadzīgo.
2. Atmiņas īpatnības ir cieši saistītas ar katras personības īpatnībām, jo katram no mums ir dažāda atmiņa, iegaumēšanas ātrums, noturīgums utt., kas ietekmē atmiņas veidu iedalījumu: pēc to ilguma, maņu orgānam, psihes galvenajiem procesiem, informācijas grupēšanas pazīmēm, saglabāšanas ilgumu, mērķtieksmes iegaumēšanas procesā, savukārt, visi šie atmiņu veidi ir savstarpēji saistīti.
3. Pirmsskolas gadu vecuma bērnu atmiņa attīstās no netīša uz tīšo iegaumēšanu. Iegaumēšanas metodika jābalsta uz spēļu un rotaļu elementiem. Savukārt, didaktisko rotaļu iezīme ir tā, ka šīs rotaļas pieaugušie organizē, lai mācītu un audzinātu bērnus, taču tās paliek rotaļas, kaut arī didaktiskos nolūkos. Bērnus tajās saista rotaļas situācija, bet rotaļājoties viņi, pati to nepamanot, risina didaktiskus uzdevumus. Didaktiskās rotaļas palīdz bērnos attīstīt uzmanību, atmiņu, vērīgumu, domāšanu u.c.
4. Didaktiskās rotaļas norise ietver sevī dažus posmus:
o bērnu intereses veidošana par didaktisko rotaļu;
o bērnu iepazīstināšana ar didaktisko materiālu un rotaļas noteikumiem;
o bērnu, kas pilnībā apguvis didaktisko rotaļu noteikumus, patstāvīgi darbojas ar didaktisko materiālu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Didaktiskās rotaļas 5-6 gadus vecu bērnu atmiņas attīstībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/726553

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties