Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:501870
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2013.g. - 2017.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    10
1.1.  Finanšu analīzes veidi, principi un metodes    10
1.2.  Finanšu analīzē izmantojamie rādītāji    13
1.3.  Debitoru analīze un kontrole    23
1.4.  Debitoru parādu uzskaite un administrēšana    26
1.5.  Debitoru analīzes metodes    28
1.6.  Uzņēmuma kredītpolitikas mērķis un pielietojums    34
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    37
2.1.  Nozares raksturojums    37
2.2.  Kredītpolitikas būtība uzņēmumos    52
2.3.  Debitoru parādu uzskaite un analīze uzņēmumos ALTIA, Belprom, VNS    56
2.4.  Uzņēmumu instrumenti apgrozāmo līdzekļu aprites paātrināšanai    59
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    62
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    64
  PIELIKUMI    68
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba mērķis ir: izpētīt debitoru parādu uzraudzības paņēmienus trīs alkoholisko dzērienu vairumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā, izstrādāt lēmumu pieņemšanas shēmu preces izsniegšanai ar pēcapmaksu esošiem un jauniem klientiem, pilnveidot debitora limita noteikšanas sistēmu, rast debitoru parādu pārvaldības jaunus risinājumus. Mērķa sasniegšanai darbā veikti uzstādīti uzdevumi, pamatojoties uz paveikto apkopoti secinājumi:
1. Alkoholisko dzērienu patēriņš Latvijā ar katru gadu palielinās, kas ir saistīts ar akcīzes nodokļa kāpumu, ka arī saistīts ar ievērojamo Igauņu tūristu pieplūdumu ar mērķi iegādāties alkoholu par zemākām cenām. Latvija ieņem sesto vietu pēc alkohola patēriņa no 28 Eiropas valstīm. Akcīzes nodokļa ieņēmumi par alkoholiskajiem dzērieniem no 2013. gada palielinājās par 71,3 milj. EUR, kas sastāda 79 % (1. att.). Pēc SPCK datiem, pircēji vairāk patērē alu un grādīgos dzērienus, pēc tam seko vīns un pārējie alkoholiskie dzērieni. Kopumā nozarei ir augšupejoša tendence.
2. Uzņēmumu finanšu aprites koeficenti, likviditātes, stabilitātes rādītāji, kuri liecina par to, ka visiem pētāmajiem uzņēmumiem debitoru iekasēšanas dienas pārsniedz vidējo rādītāju nozarē. Tas liecina par uzņēmumu liberālās kredītpolitikas pielietošanu.
3. Dzērienu vairumtirdzniecības uzņēmumi pielieto liberālo kredītpolitiku, peļņas palielināšanas nolūkā, jo sīvās konkurences cīņā, nācās kreditēt savus klientus, lai tos noturētu un palielinātu preču pārdošanas apjomus.
4. Analizējot debitoru, kreditoru aprites koeficentus, parāda, ka visi trīs uzņēmumi izvēlas kreditorus, kam ir jāmaksā ar atliktu maksājumu, kreditoru iekasēšanas dienas pārsniedz debitoru iekasēšanas dienas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,84 €
Materiālu komplekts Nr. 1374201
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Debitoru parādu pārvaldības pilnveide dzērienu vairumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/501870

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties