Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:646481
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
Darba fragmentsAizvērt

Šo tēmu es izvēlējos tāpēc, ka viss šis projekts ir reāls pasūtījums. Šī ir organizācija, kura dibināta 2003. gada 15. aprīlī. Organizācijas galvenais mērķis: veicināt Latvijā dzīvojošo bērnu un jauniešu brīvā laika lietderīgu izmantošanu, iesaistot viņus radošā talanta veidošanas un attīstības procesā, pierādīt, ka tērpu demonstrēšana ir talants.
Biedrība „X” galvenie darbības virzieni:
Modeļu aģentūra visu paaudžu modeļiem
Modeļu skolas bērniem un jauniešiem
Koncertprogrammu, modes un deju šovu veidošana
Kultūras, atpūtas un modes pasākumu producēšana, organizēšana un vadīšana
Starptautiskā modes festivāla "Y"organizēšana
Latvijas mēroga modes festivāla "Y" Siguldā organizēšana
Sadarbība ar starptautisko talantu festivālu "Buen viaje" Spānijā
Koncertceļojuma "Buongiorno bell Italia"organizēšana Itālijā
Vasaras radošās nometnes bērniem un jauniešiem
„X” ir plaši pazīstams pat ārpus Latvijas robežām, tas sadarbojas arī ar aģentūrām Lietuvā, Igaunijā, Ukrainā, Itālijā un Spānijā. Pašlaik „X” ir pazīstams ar trijiem burtiem „X”, taču tas nav izstrādāts kā logotips un tā mājaslapa ir pieejama tikai latviešu valodā un tās tagadējais dizains neapmierina pasūtītāju. Tādējādi, tiks izveidots logo, uzlabota mājas lapa un izveidots ofisa interjers, kurš līdz šim ir iekārtots pēc principa – kas ir ar to arī iekārtojām.
No tā var secināt, ka „X” ir plaši pazīstams, bet biedrībai ir tāda problēma kā līdz šim ir izveidots neatpazīstams uzņēmuma tēls. Un tas ir ļoti svarīgi, jo tagadējā situācijā modes aprindās pastāv liela konkurence.
Galvenais projekta mērķis ir izveidot firmas tēlu tādu, lai tās logotips kļūtu atpazīstams un popularizēt to ar interneta un reklāmas palīdzību.
Uzdevums ir radīt biedrības „X” vienotu tēlu, lai tas radītu prestižu un uzticamu veidolu.
Visa projekta izstrādāšanas laikā tika veidotas daudzas skices un beigās nonācu pie rezultāta, kas apmierināja pasūtītāju.
Mērķa auditorijā ietilpst, kas kaut nedaudz apgrozās un interesējas par un ap kultūras dzīvi. Māksla, mode un teātris tā ir mūsu visa dzīve un ar to sastopamies ik uz soļa. Izklaides industrija, tā nekad neizzudīs, jo cilvēkam vienmēr būs vajadzība pēc kaut kā jauna, neredzēta un kaut kā tāda, kas spētu aizpildīt cilvēka nacionālos svētkus, dzimšanas dienas ballīti un, protams, brīvo laiku. Šī reklāma ir moderna, tā ir domāta moderniem, stilīgiem, radošiem, aktīviem cilvēkiem. Cilvēkiem, kas interesējas par modi, teātri, mākslu, kuriem patīk izklaides industrija. Lai nu kā, mode ir bijusi un būs. Mainās vien korifeji un darbības lauks. Manā diplomdarba plānā ietilpst mājas lapas projekta vizualizācijas izstrāde.
Mode – spēcīgs vārds, kura mūs vada un dēļ kuras cilvēki ir gatavi šķirties no lielas naudas.
Teātris – ir mākslas veids, kas nodarbojas ar dramaturģijas darbu (lugu) vai māksliniecisku ieceru dramatisku realizāciju, t.i., dramatisku izrāžu radīšanu un publisku izrādīšanu (parasti uz skatuves), izmantojot tēlojumu, runu, žestus, kustības, mūziku utt. Teātris ir nesaraujami saistīts ar literatūru, jo īpaši - dramaturģiju. Teātris liek cilvēkam aizmirsties, izdzīvot milzum lielas emocijas un uzzināt ko tādu ko pat nav varējis iedomāties.
Māksla – sevī ietver jau iepriekš minēto un visneiedomājamāko fantāziju un tā ierauj mūs mūzikā, dejā un visā pārējā ko redzam un dzirdam. Mūsdienās, jebkurš pašizpausmes veids, kura rezultātā rodas kaut kas, ko var saukt par mākslas darbu. Mākslai nav robežu, bet ja runā par mākslas veidiem, tad jā.
Modes šovs – neatkarīgo modes producentu veidots pasākums, kurš piedāvā vēl nebijušu sajūtu kombināciju, ļaujot par modi runāt ne tikai tērpu dizaineriem, bet arī māksliniekiem, fotogrāfiem un mūziķiem no visas pasaules. Tas ir veids, kur parādīt dalībniekiem savus darbus, pacelties augstākā līmenī. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1133821
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biedrības "X" identifikācijas stila projekta vizualizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/646481

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties