Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Bērna emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītās mācīšanās procesā pirmsskolas izglītībā vecumā no 2-3 gadiem

     Novērtēts!

    Diplomdarbs42 Pedagoģija

14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:163241
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Saturs    6
  Ievads    7
1.  Bērnu vispārējais emocionālā stāvokļa raksturojums    9
1.1.  Bērna emocionālais stāvoklis pedagoģiskā procesa laikā    12
2.  Pašvadītas mācīšanās teorētiskie aspekti    15
3.  Jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītas mācīšanās procesā    19
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    19
3.2.  Bērnu pašvadītas mācīšanās novērtējums    20
3.3.  Emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītās mācīšanās apguves laikā    28
3.4.  Pētījumā iegūto datu apstrāde un analīze    32
3.5.  Emociju paušana pirmsskolas izglītības iestādes vidē    39
  Secinājumi    41
  Izmantotā literatūra    42
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās lielākā daļa pirmsskolas izglītības iestāžu, pāriet uz jaunajām mācīšanās metodēm. Kā viena no tām ir pašvadīta mācīšanās. Pašvadītas mācīšanās laikā, galvenais uzsvars tiek likts uz to, lai bērns visu jauno spētu apgūt patstāvīgi. Tas var tikt realizēts, gan izmantojot dažādas rotaļas, gan praktiskus uzdevumus. Tādā veidā bērns jau no mazotnes tiek sagatavots domāt patstāvīgi, necenšoties iesaistīt savā patstāvīgā darbībā citus apkārtējos cilvēkus. Pašvadīta mācīšanās konkrēti 2-3 gadu vecumposmā bērnos izpaužas kā pašapkalpošanās prasmju veidošanās daudzveidīgās ikdienas situācijās, piemēram, ēdienreižu laikā, dažādu didaktisko materiālu izmantošanā patstāvīgi, kā arī to novietošanā atpakaļ tam paredzētajā vietā un, protams, arī apgūstot mācību vielu patstāvīgā veidā. Bērniem šajā vecumposmā ir svarīgi ļaut pašiem kļūdīties, tādā veidā bērns izdara secinājumus un saprot, kas tika darīts nepareizi un saprot, kas nākamajā reizē būtu jādara savādāk. Skolotāja uzdevums pašvadītas mācīšanās laikā ir nodrošināt bērna darbošanos patstāvīgi visās mācību jomās, lai bērns spētu pilnvērtīgi attīstīt savas patstāvīgās darbības prasmes.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1395063
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties