Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:660041
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.  MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ    5
1.1.  Mārketinga nozīme konkurences apstakļos    5
1.2.  Mārketinga īpatnības banku sektorā    6
1.3.  Mārketinga MIX principu pielietojums    7
1.4.  Latvijas banku konkurences vide    9
1.5.  Komunikāciju veidi banku sektorā    11
1.6.  Mārketinga stratēģiju veidi    16
2.  NOGULDĪJUMI, KĀ SVARĪGS FINANŠU INSTRUMENTS BANKU DARBĪBĀ    20
2.1.  Noguldījumu veidi    20
2.2.  Noguldītāju raksturojums Latvijā    25
2.3.  Noguldījumi bankās    26
2.4.  Noguldījumu garantijas    29
3.  MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU PIELIETOŠANA NOGULDĪJUMU PIESAISTĒ LATVIJAS KOMERCBANKĀS    33
3.1.  Noguldījumi Swedbankā    33
3.2.  Latvijas Krājbanka    35
3.3.  Nordea banka    38
3.4.  Banku salīdzinājums    39
3.5.  Noguldījumu piesaiste izmantojot banku mājas lapas    41
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Bibliografisko norāžu saraksts    46
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Latvijas komercbankas kopš 1992. gada darbojas nopietnas konkurences apstākļos, tāpēc klientu piesaistē liela nozīme ir mārketinga aktivitātēm.
2. Komunikācijā ar klientiem ir svarīga sabiedriskās domas veidošana un reklāmas pasākumu organizēšana.
3. Noguldījumi ir svarīgs klientu piesaistes veids ilgtermiņā.
4. Galvenais noguldījumu piesaistes veids ir augstas % likmes.
5. Pēdējos gados pieaug depozītnoguldījumu termiņi.
6. Izvērtējot Latvijas Krājbankas, Nordea bankas un Swedbank termiņnoguldījumu nosacījumus, darba autore secināja, ka izdevigāk šo ieguldījuma veidu veikt Latvijas Krājbankā.
7. Banku noguldījumu rādītāji ir atkarīgi no tā cik plaša ir noteikta bankas mērķa auditorija, kādi ir noguldījumu piedāvājumi un cik tie ir izdevīgi, cik efektīvi ir izstrādāta bankas mārketinga stratēģija.
8. Katrai bankai ir dažāda mārketinga stratēģija, kas ir orientēta uz konkrētas bankas piedāvājumiem un vēlamajiem rezultātiem. Mūsdienās bankas klientu un līdzekļu piesaistei izmanto tiešo komunikāciju.
9. Latvijas komercbankās ir plašas noguldījumu iespējas, līdz ar to katrs iedzīvotājs, kas izlēmis uzkrāt savu brīvos naudas līdzekļus, var atrast sev piemērotāko ieguldīšanas veidu, balstoties uz individuālajām vēlmēm un vajadzībām.
10. No aptaujā gūtajiem rezultātiem izriet, ka lielākā daļa respondentu ir dzerdējuši par „Noguldījuma likumu” pastāvēšanu, bet nezin tā būtību.

Priekšlikumi
1. Savlaicīgāk un nopietnāk pievērsties interneta mārketingam, jo vēlāk būs sarežģītāk un dargāk apsteigt konkurentus.
2. Bankām reklāmā jāiekļauj vairāk saturīgas informācijas, lai sniegt klientam pilnīgāku iespaidu par piedāvāto produktu.
3. Bankām jāpiedāvā stimulējošākus noguldījuma noteikumus, lai saglabāt jau esošos klientus un piesaistīt jaunus.
4. Lai papalašināt banku mērķa auditoriju noguldījumu jomā, bankas varētu aktīvāk popularizēt savus pakalpojumus sociālajos tīklos, kur lietotāji ir dažādās vecuma un sociālajās grupās.
5. Bankām jāpaplašina tiešās komunikācijas pielietojumu, jo tas sekmē noguldījumu skaita pieaugumu.
6. Latvijas komercbankām plašāk jāpiedāvā konsultatīvos pakalpojumus ar mērķi informēt klientus par piedavātā pakalpojuma pieejamību un noderīgumu katram indivīdam.
7. Jāinformē potenciālos klientus par iespēju saņemt savu naudu atpakaļ, kura tika noguldīta depozītā, gadījumā, ja banka tiks atzīta par maksātnespējīgu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Banku mārketinga stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/660041

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties