Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:901573
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 32 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Saīsinājumi un speciālie termini    5
  Ievads    6
1.  Tūrisma attīstības tendences Latvijā un Madonas rajonā    8
1.1.  Tūrisma attīstības tendences Latvijā    8
1.2.  Madonas rajona vispārīgs raksturojums    14
1.3.  Madonas rajona Varakļānu vispārīgs raksturojums    20
1.4.  Madonas rajona Varakļānu novada tūrisma resursi un tūrisma produktu piedāvājums    23
1.5.  Lauku tūrisma attīstības problēmas Madonas rajona Varakļānos    26
  Secinājumi un priekšlikumi    30
2.  Atpūtas centra Fortūna apraksts un darbības analīze    31
2.1.  Atpūtas centra Fortūna vispārēja informācija    31
2.2.  Atpūtas centra Fortūna vadīšanas analīze    34
2.3.  Atpūtas centra Fortūna finansiālās darbības analīze    37
2.3.1.  Finansiālās analīzes nozīme    38
2.3.2.  Likviditātes analīze    40
2.3.3.  Rentabilitātes analīze    45
2.3.4.  Aprites jeb aktivitātes analīze    47
2.3.5.  Bilances analīze    50
2.4.  Atpūtas centra Fortūna mārketinga kompleksa analīze    55
2.4.1.  Pakalpojumu raksturojums    57
2.4.2.  Cenu analīze    59
2.4.3.  Vietas analīze    61
  Secinājumi un priekšlikumi    64
3.  Atpūtas centra Fortūna attīstības un virzības plāns    65
3.1.  Atpūtas centra Fortūna nākotnes vīzija    65
3.2.  SVID analīze    66
3.3.  Konkurences analīze    68
3.4.  Atpūtas centra Fortūna reklāmas plāns    70
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Secinājumi    75
  Priekšlikumi    76
  Kopsavilkums    77
  Summary    79
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    81
Darba fragmentsAizvērt

ūrisma izaugsme mūsdienās ir acīmredzama (no 2000. gada ir vērojams stabils ienākošā tūrisma pieaugums – vidēji 15% gadā, bet 2005. gadā Latvijā tūrisma nozares īpatsvars IKP tāpat kā 2004. gadā bija 1,8%1). 2006. gadā viesnīcas un restorāni īpatsvars IKP ir par 114,3 procentiem lielāks nekā 2005. gadā pēc salīdzinajāmajām cenām.2 IKP rāda gan valsts ekonomikas reālo stāvokli kopumā, gan arī sadalījumā pa tautsaimniecības nozarēm. Kā visā pasaulē tā arī Latvijā šinī rādītājā ir tendence ar katru gadu palielināties tūrisma īpatsvaram. Latvija ir tūrisma attīstības iespējām bagāta zeme, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai. Latvijai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc autors ar prieku studēja šo perspektīvo nozari, kam Latvijā vēl ir pietiekamas un neizsmeltas tūrisma resursu piedāvājuma izaugsmes robežas, pēc autora domām, īpaši Latgalē - zilo ezeru zemē. Cilvēki vairāk dot priekšroku lauku tūrismam, jo mūsdienu dzīves ritms ir ātrs, un tamdēļ paliek mazāk laika pabūt visiem kopā savās ģimenēs, netraucētiem no ikdienas rūpēm. Kas vēl var būt labāks par Latgales salīdzinoši ekoloģiski tīro dabu!
Vairākums uzņēmumu, kas sniedz tūrisma pakalpojumus, Latvijā ir mazie un mikrouzņēmumi. Tieši mazajiem tūrisma uzņēmumiem, kas parasti arī ir viesu mājas, lauku mājas un brīvdienu mājas, ir priekšrocības banketu rīkošanā, jo savas privātballītes cilvēki parasti vēlas nosvinēt cik vien iespējams klusākā un mazāk publiskā vietā, kur parasti atrodas minētās tūrisma mītnes.
Saskaņā ar CSP informāciju, Latvijā 2005. gadā darbojās 117 tūrisma firmas, kuras apkalpoja 463 tūkst. tūristu. Apkalpoto cilvēku skaits ar katru gadu palielinās, bet tūrisma firmu skaits ir samazinājies no 127 firmām 2002. gadā līdz 117 – 2005. gadā. 2005. gadā tūristu mītņu skaits Latvijā bija 418, kas ir par 22% vairāk nekā 2004. gadā, 2005. gadā palielinājās arī apkalpoto viesu skaits (par 28% salīdzinājumā ar 2004. gadu), sasniedzot 1154,6 tūkst. 2006. gadā bija 393 tūrisma firmas, bet apkalpoto viesu skaits pieauga līdz 1 329.9.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atpūtas centra "Fortūna" darbības analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/901573

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties