Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:900974
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    6
1. nodaļa.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, darbības analīze    8
1.1.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, vēsture    8
1.2.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, 2005.gada darbības analīze    9
1.3.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, pārvaldes institūcijas    11
1.4.  Bankas produkti un pakalpojumi    13
2. nodaļa  Bankas klients    18
2.1.  Klientu segmentācija    22
2.2.  Klientu tipi    27
2.3.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, klientu analīze    30
3. nodaļa.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, mārketinga stratēģijas klientu piesaistē    36
3.1.  Klientu palielināšanas iespējas A/S ,,Latvijas Krājbanka,,    42
3.1.1.  Reklāmas kampaņas A/S ,,Latvijas Krājbanka,,    43
3.2.  Darbinieku motivācija    46
3.3.  Darba samaksas principi uzņēmumā    50
3.4.  Darbinieku apmācība    52
3.5.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, darbinieku apmācība, motivācija    53
3.4.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, pārdošanas standarts    58
4. nodaļa.  A/S ,,Latvijas Krājbanka,, Āgenskalna filiāles pārdošanas stratēģija    70
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    75
Darba fragmentsAizvērt

Maģistra darba mērķis ir: analizēt, izvērtēt un virzīt klientu piesaistes, saglabāšanas un skaita palielināšanas iespējas A/S “Latvijas Krājbanka”, ņemot vērā bankas darbību.
Tiek izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
Padziļināta A/S ,,Latvijas Krājbankas,, tirgus situācijas analīze, noteiktas tirgus daļas apzināšana, kuru apkalpo konkrētā banka;
Analizēt un pētīt bankas klientu – fizisko personu apmierinātību ar bankas sniegtajiem pakalpojumiem un apkalpošanas servisu;
Pētīt bankas klientu segmentāciju un tipus, izvērtēt to plusus un mīnusus, izvirzīt risinājumus situācijas uzlabošanai;
Veikt anketēšanu klientu vidū, kā arī apkopot un analizēt to atbildes;
Analizēt A/S “Latvijas Krājbanka” darbinieku motivācijas uzlabošanas iespējas;
Analizējot un apkopojot teorētisko bāzi, iegūto informāciju un veicot zinātniecisku pētījumu un analīzi, kas balstīts un anketēšanu un darba autores novērojumiem, sniegt secinājumus un priekšlikumus.
Maģistra darbs sastāv no četrām pamata nodaļām. Pirmā nodaļa ietver teorētisko bāzi par A/S ,,Latvijas Krājbankas,, darbības nozari, to īpatnībām. Otrā nodaļā tiek apskatīta informācija par bankas klientu. Tiek pētīta klientu segmentācijas nozīme uz bankas darbības attīstību. Tiek apskatīti klientu tipi, kas būtiski ietekmē bankas pašreizējo darbību. Lai noskaidrotu bankas klientu vēlmes, vajadzības un apmierinātību ar A/S ,,Latvijas Krājbankas,, piedāvātajiem produktiem, mārketinga aktivitātēm un bankas personāla apkalpošanu, tika veikta aptauja, kurā piedalījās A/S ,,Latvijas Krājbanka,, klienti. Trešā nodaļā autore apskata A/S ,,Latvijas Krājbanka,, mārketinga stratēģijas klientu piesaistē. Kā vienu no mārketinga stratēģijas veidiem klientu piesaistē autore apskata reklāmas kampaņas. Svarīgu lomu, klientu piesaistē un saglabāšanā, ieņem bankas darbinieks. Gan darbinieku motivācija, apmācība un samaksas ieņem svarīgu lomu biznesa attīstībā un kopēju mērķu sasniegšanā. Tiek izstrādātas mārketinga stratēģijas klientu piesaistē, darbības veicināšanā un noturēšanā, izmantojot pētījumu rezultātus, kas veikta izmantojot statistikas datus. Ceturtajā nodaļā autore sīkāk analizē A/S ,,Latvijas Krājbanka,, Āgenskalna filiāles vidi, darbību, klientus un darbiniekus, kā rezultātā tiek izstrādāti nepieciešamie uzlabojumi, kas saistīti ar klientu piesaisti, saglabāšanu un skaita palielināšanu. Maģistra darbu noslēdz secinājumi un priekšlikumi, kuros darba autore iekļāvusi pētījumu rezultātus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −33,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1238808
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s "Latvijas Krājbanka" klientu - fizisko personu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/900974

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties