Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:407143
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  MĀRKETINGA PASĀKUMU TEORĒTISKO ASPEKTU IZVĒRTĒJUMS    9
1.1.  Mārketinga vide    9
1.2.  Patērētāju un pircēju rīcība    17
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    25
2.  AS „DIĀNA” VEIKALU „MĀJAI UN DĀRZAM” MĀRKETINGA PASĀKUMU RAKSTUROJUMS    40
2.1.  Uzņēmuma mārketinga vides raksturojums    40
2.2.  Uzņēmuma reklāma    58
3.  VEIKALU „MĀJAI UN DĀRZAM” MĀRKETINGA DARBĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    62
3.1.  Mazumtirdzniecības nozares raksturojums    62
3.2.  Tradicionālā reklāma    67
3.3.  Netradicionālā reklāma    78
  SECINĀJUMI    81
  PRIEKŠLIKUMI    83
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    85
  PIELIKUMS    87
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Uzņēmums ir akciju sabiedrība, kurā ir valdes priekšsēdētājs un vairāki dibinātāji, kuri arī ir akcionāri.
2. Uzņēmuma darbības veids – mazumtirdzniecība, vairumtirdzniecība.
3. Uzņēmuma klienti ir gan valsts iestādes, gan privātie uzņēmēji, gan fiziskas personas. Lielākā daļa klientu 2008.gadā bija juridiskie klienti, kas no kopējā klientu skaita sastādīja 70%, bet 2009.gadā ir fiziskās personas, kas sastāda 50%.
4. Latvijā mazumtirdzniecībā ir nodarbināta ļoti liela ekonomiski aktīvu iedzīvotāju daļa. Šāda situācija ir ne tikai pēdējo gadu tendence, bet ir izveidojusies krietni agrāk.
5. 2010.gada pirmajā ceturksnī mazumtirdzniecības apgrozījums, salīdzinot ar 2009.gada pirmo ceturksni, pēc darba (tirdzniecības) dienu skaita izlīdzinātiem datiem salīdzināmās cenās, samazinājies par 12,5 procentiem.
6. „Mājai un Dārzam” veikali regulāri papildina savu sortimentu un seko līdzi jaunajām tendencēm būvmateriālu tirgū, lai nezaudētu savas esošās pozīcijas tirgū.
7. „Mājai un Dārzam” veikali regulāri izdod savu avīzi, kur atgādina par saviem produktiem un dažreiz arī par saviem mārketinga pasākumiem. Rīko paraugdemonstrējumus veikalos, sadarbojoties ar firmu pārstāvjiem.
8. AS „Diāna” maz uzmanības velta „Mājai un Dārzam” veikala tēla atpazīstamības celšanai, kā arī savu ievesto produktu atpazīstamībai.
9. „Mājai un Dārzam” veikalu marketinga daļa akcijas plāno nesavlaicīgi, kā rezultātā akcija nav sasniegusi savu izvirzīto mērķi.
10. Uzņēmumā tiek izmantotas arī eksperta konsultācijas, bet tas notiek ļoti reti un parasti par tām arī nav informēti uzņēmuma klienti. Produktu demonstrāciju laikā klientiem netiek izsniegti bezmaksas paraugi, kurus viņi varētu paši izmantot un secināt, cik produkts viņiem ir piemērots.
11. „Mājai un Dārzam” veikaliem trūkst spilgtas un izteiksmīgas vides reklāmas.
12. Klientam pieejot pie stenda ir maz informācijas par preci. Šo informāciju parasti sniedz pārdevējs, bet ne vienmēr pārdevējs ir brīvs, lai apkalpotu klientu, šādām situācijām pie preces noderētu labs produkta apraksts. Šāda informācija vairāk ir nepieciešana precei ar augstām tehnoloģijām, lai pircējs ar tām varētu iepazīties.
13. „Mājai un Dārzam ” veikalos ļoti maz ir sastopamas pārliecinošās reklāmas.
14. AS „Diāna” reklāmas izplatīšanas kanāli jau ilgu laiku paliek nemainīgi – avīze, radio, un laikraksti, netiek izmantotas mūsdienu tehnoloģiju iespējas.
15. AS „Diāna” nav izveidota kvalitatīva klientu datu bāze, kas traucē izmantot SMS mārketingu, e-pasta marketingu u.c.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −40,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1331464
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS "Diāna" veikalu "Mājai un Dārzam" mārketinga darbības pilnveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/407143

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties