Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • 4-5 gadus vecu bērnu radošās domāšanas attīstība vizuālās mākslas rotaļnodarbībās

    TOP 500

    Diplomdarbs48 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:851450
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  4 – 5 GADUS VECU BĒRNU RADOŠĀS DOMĀŠANSA ATTĪSTĪBAS TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Domāšanas vispārīgs raksturojums    7
1.2.  Radošās domāšanas raksturojums    10
1.3.  Radošā procesa īpatnības    12
1.4.  4 - 5 gadus vecu bērnu radošās domāšanas raksturojums    13
1.5.  Radošās domāšanas attīstības īpatnības vizuālās mākslas rotaļnodarbībās    16
2.  IZSTRĀDĀTO UN APKOPOTO AKTIVITĀŠU PROGRAMMA 4 – 5 GADUS VECU BĒRNU RADOŠĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBAS VEICINĀŠANAI VIZUĀLĀS MĀKSLAS ROTAĻNODARBĪBĀS    19
2.1.  Vesels kā rutks    21
2.2.  Drošības nedēļa    25
2.3.  Drošība uz ceļa    28
2.4.  Gājputni atgriežas    31
3.  PĒTĪJUMS PAR 4 – 5 GADUS VECU BĒRNU RADOŠĀS DOMĀŠANAS ATTĪSTĪBU VIZUĀLĀS MĀKSLAS ROTAĻNODARBĪBĀS    35
3.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    35
3.2.  Iegūto datu analīze un interpretācija    35
  SECINĀJUMI    44
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    45
  PIELIKUMI    46
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze par bērnu radošo domāšanu un tās veicināšanu zīmēšanas nodarbībās, lāva secināt, ka:
1. Radošā domāšana ir veids, kā izraisīt idejas, kuras dažādi var izmantot dzīvē. Radošās domas veicināšanai bieži vien pats svarīgākais ir process, nevis risinājums vai rezultāts. Rezultāts var būt īslaicīga parādība, bet vingrināšanās procesam var būt visa mūža vērtība, kura noderēs dažādās dzīves situācijās.
2. Par radošo domāšanu ir pieejams plašs teorētisko materiālu klāsts, kur dažādi autori sniedz mums plašāku ieskatu par bērnu radošās domāšanas attīstību.
3. Bērnu radošo domāšanu var attīstīt ar daudzveidīgu uzdevumu palīdzību.
4. Bērniem ir svarīgi dot iespēju pašizpausties un veidot radošus darbus pēc saviem ieskatiem.
5. Pirmsskolas skolotājiem ir uzdevums nodrošināt bērniem iespēju darboties radoši, gūstot no tā lietderīgu pieredzi.
6. Vizuālās mākslas nodarbība ir tā, kur bērns var parādīt savu iecerēto, iztēloto savā darbā.
7. Vizuālās mākslas nodarbībā ir iespēja, izmantojot dažādas zīmēšanas tehnikas, attīstīt bērniem radošo domāšanu.
8. Tika izstrādāta un apkopota aktivitāšu programma 4 – 5 gadus veciem bērniem radošās domāšanas attīstības veicināšanai zīmēšanas nodarbībās, un tika secināts, ka bērniem ir jāļauj brīvi izpausties un zīmējot atklāt savu iecerēto, jo tas attīsta bērna radošo domāšanu.
9. Pētījuma sākumā viens no bērniem vairāk zīmēja pēc skolotājas norādījumiem līdz ar ko darba galarezultāts bija zīmēts pēc norādījumiem. Bet pētījuma otrā pusē šis bērns sāka vairāk zīmēt pēc savas ieceres un darbos piezīmēja kaut, ko savu līdz ar, ko darbi bija oriģināli.
10. Pētījuma apkopotie rezultāti liecina, ka pētījuma sākumā bērni vairāk strādāja pēc skolotājas norādījumiem un savos darbos izmainīja tikai nelielas detaļas, bet pētījuma pēdējās divās nedēļās bērni vairāk darbojās radoši, zīmējot savu iecerēto. Tātad, pētījuma apkopotie rezultāti liecina, ka pētījuma izvirzītais mērķis tika sasniegts.
11. Pētījuma fiksētie rezultāti un apkopotie dati liecina, ka bērni pētījuma beigās darbojās radošāk un viņu darbi bija kļuvuši oriģinālāki. Tas liecina, ka tika atbildēts uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „4-5 gadus vecu bērnu radošās domāšanas attīstība vizuālās mākslas rotaļnodarbībās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/851450

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties