Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:331856
 
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 63 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Saskarsmes prasmju un Montesori pieejas būtības raksturojums    7
1.1.  Saskarsmes, saskarsmes prasmju būtības raksturojums    7
1.2.  M.Montesori pieeja un spēļu raksturojums    16
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības    26
2.  2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana Montesori pieejā izpēte    38
2.1.  Reālā situācija 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanā Montesori pieejā pirmskolā    38
2.2.  Iespējas 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju attīstībai Montesori pieejā    56
  Secinājumi    60
  Literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    64
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Saskarsme bagātina mūsu dzīvi, un mūs pašus. Tā ir kontaktu nodibināšanas, mijiedarbības un attīstības process. Saskarsme ir galvenā bērna esamības forma, tā nav iedzimta, tā rodas dzīves gaitā. Katrs bērns ir individuāls, un dažādi iejūtas ļaudīs, ir bērni, kas grib uzturēties vienaudžu pulkā, citi labāk jūtās tuvinieku vidu, citi grib būt vieni. Bērniem, kuriem ir saskarsmes prasmes, vieglāk norīt socializācijas process, sabiedrības kultūra un uzvedības prasmes. Tāpēc bērnam, jau no bērnības ir jāveicina saskarsmes, lai pilnvērtīgi attīstītos kā personībai.
2. Bērna pirmie dzīves gadi ir atkarīgi nozīmīgi psihiskai, emocionālai un intelektuālajai attīstībai. Smadzenes bērnam aug ļoti strauji, un viņa piedzīvotais spēj virzīt un mainīt šo augšanu. Pieredzētais saskarsmes veids, kādā bērni tiek mīlēti un loloti spēcīgi, ietekmē viņu domas par sevi un pasaules uztveri visu atlikušo mūžu.
3. Bērniem galvenais dzīvē ir rotaļas un aktivitātes, kas attīsta uztveri, atmiņu, domāšanu, valodu, sadarbību, saskarsmi un informācijas apmaiņu. Rotaļājoties bērni apmierina savu sociālo vajadzību, būt dzīvē kopā ar citiem cilvēkiem. Rotaļa ir tiešs saskarsmes veids, kurās laikā nodibinās kontakti ar līdzcilvēkiem, kā arī tiek atrasti draugi.
4. Bērna apmācības procesā par svarīgāko jāuzskata apkārtējā vide. Jo bērns spēj attīstīties un gūt pārliecību par saviem spēkiem, darbojoties viņam vajadzībām atbilstošā telpā.
5. Iegūtie pētījuma rezultāti un analīze ļauj secināt, ka, draudzīgi un brīvi rotaļājoties, bērnos rodas saskarsmes prasmes, attīstās komunikatīvās prasmes, māka dalīties ar mantām un saudzēt tos. Bērns mācās piekāpties un pieņemt vienaudža ieteikumus, kā arī izrāda velmi pētīt un vērot.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties