Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:233714
Vērtējums:
Publicēts: 31.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    3
2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    4
3.  Vadība    5
4.  Tirgus izpēte    6
5.  Konkurence    7
6.  Produkta raksturojums    9
6.1.  Audzēšana, inkubācija    9
6.2.  Apkalpošana    10
7.  Mārketinga plāns    11
8.  Finanšu plāns    12
8.1.  Naudas plūsma    12
8.2.  Bilance    13
8.3.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins pēc lineārās metodes    13
8.4.  Uzņēmējdarbības izmaksu aprēķins    14
8.4.1.  Administrācijas netiešās izmaksas    14
8.4.2.  Pārdošanas tiešās izmaksas    14
8.5.  Peļņa vai zaudējumi    15
9.  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

7. Mārketinga plāns
Pasākumi, kuri jāveic produkta virzībai tirgū ir ļoti būtiski, tie ietekmē pircēju skaitu. Tirgus pieprasījumu var ietekmēt laba reklāma. Tā kā produkts nav paredzēts plašam patērētāju lokam, uzņēmums neparedz izmantot masu saziņas līdzekļus vai reklāmu aģentūras. Mūsu reklāma izpaužas kā ieteikums no apmierinātiem klientiem, kura pastāv ilgstoši.
Realizējot preci netiks izmantoti starpnieki un produkta virzībai tirgū netiks veiktas izmaksas, jo galvenais produkta virzīšanas veids ir sabiedriskās attiecības, kuras uzņēmums veido ar patērētājiem un klientiem. Pārdošanas veicināšanai varam izmantot degustācijas, lai pārliecinātu pircēju par produkta praktiskumu un derīgumu.
Uzņēmumam svarīgi ir veidot pārliecību un informēt par paipalu olu priekšrocībām un to nozīmi cilvēku veselībai, orientēt pircēju uz tieši mūsu produktu, mainīt pircēju uztveri par produkta labvēlīgajām īpašībām. Būtiski ir atstāt labu pirmreizējo iespaidu par mūsu produktu. Jo pircējs sabiedrībā, komunicējot ar draugiem un paziņām, nodod šo iespaidu un informāciju otrai personai.
Uzņēmums neizmantos interneta reklāmas, masu saziņas līdzekļus, izstādes, kuponus vai citus produkta virzības pasākumus, kuriem paredzami papildus izdevumi, jo uzņēmums paredz ražot produkciju salīdzinoši ierobežotam patērētāju lokam, nekā citas saimniecības. Līdz ar to pietiek tikai uzturēt attiecības un labu kontaktu ar patērētājiem, tā iespaidā veidojas atsauksmes par mūsu produkciju un palīdz patērētāju lokas attiecīgi nesarukt.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Zemnieku saimniecība "Paipaliņa"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/233714

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties