Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:312552
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  BUDŽETA PLĀNOŠANA    5
1.1.  VIESNĪCAS „BLUE WAVE HOTEL”IZMAKSU UN IEŅĒMUMU BUDŽETS 2015.GADAM    6
1.2.  VIESNĪCAS IEŅĒMUMU UN IZDEVUMU BUDŽETS 2016.GADAM    9
2.  VIESNĪCAS CENAS KALKULĀCIJA    15
3.  PEĻŅAS PROGNOZE    16
4.  NOSLOGOJUMA UN CITU RĀDĪTĀJU APRĒĶINS    19
5.  OPTIMĀLĀ UZCENOJUMA APRĒĶINS RESTORĀNAM    20
  SECINĀJUMI    21
  IETEIKUMI    22
  ATSAUCES    23
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Latvijā PVN ir 21%, līdz ar to tā ierindojas valstu top desmit, kā augstākā pievienotā nodokļa vērtība Eiropā.
• Viesnīcu noslogojums ievērojami mainās, pirmajā un ceturtajā ceturksnī tas ir mazāks, bet otrajā un trešajā ceturksnī lielāks.
• Kurzemes reģionā ir izteikta tūrisma mītņu sezonalitāte, jo nesezonā daudza sno tām tiek slēgtas un vairs nedarbojas.
• Latvijā ar katru gadu apkalpoto tūristu skaits pakāpeniski palielinās, arī pirmajā un ceturtajā ceturksnī.
• Latvijā ir stabila ekonomiskā situācija.
• Latvija un pašvaldības attīsta un uzlabo savu infrastruktūru, lai piesaistītu tūristus.
• „Blue Wave Hotel” peļņas sliekša cena ir 43.7 EUR.
• Jaunizveidotā viesnīca 2016.gadā darbosies ar 15874 EUR lieliem zaudējumiem.
• Kopējie apgrozījumi uzņēmumam pēc pārdošanas cenām ir 304290 EUR.

IETEIKUMI
• Lai jaunizveidotais uzņēmums būtu spējīgs pilnvērtīgi darboties visos ceturkšņos, tad ir nepieciešams izveidot uzņēmuma attīstības stratēģiju un vērīgi sekot līdzi valsts ekonomiskajai situācijai un tūristu tendenču izmaiņām.
• Lai mazinātu zaudējumu summu ir maksimāli jāpalielinapakalpojumu cenu, jāpiesaista vairāk klientus rīkojot dažādus pasākumus, festivālus.
• Vairāk jāiegulda reklāmā, bet tikai pirmajā uzņēmuma darbības gadā.
• Uzņēmuma finansiālo stāvokli var izmainīt samazinot darbinieku skaitu, vai arī algu.
• Ja Latvijā valdība izlems viesmīlības nozarē izmantot samazināto pievienotās vērtības nodokli, tad tas arī veicinās sekmīgu uzņēmuma darbību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1351335
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas finanšu rādītāju analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/312552

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties