Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:397789
Vērtējums:
Publicēts: 11.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Projekta definēšana    3
1.1.  Projekta idejas apraksts    3
1.2.  Esošās situācijas apraksts    4
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    5
2.  Tirgus iespēju izpēte    6
2.5.  Produkta pārdošanas cenu politika    8
2.6.  Cenas un to struktūra    9
2.7.  Atpazīstamības veidošanas stratēģija    12
2.8.  Noslogojuma prognozēšana    13
3.  Finanšu iespēju izpēte    15
  Pielikums    18
Darba fragmentsAizvērt

2.7. Atpazīstamības veidošanas stratēģija
Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga pasākumu kompleksa elementiem. Galvenais mērķis produkta virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja būs informēti par to, – ja ieraudzīs tās reklāmu televīzijā, avīzē, žurnālā, ja viņi būs nogaršojuši jaunu produktu vai ieguvuši tā paraugu. Pircēju var piesaistīt arī ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos u.tml..
Tā kā mūsu uzņēmuma preci var iegādāties interneta mājas lapā, tad arī mēs sevi reklamēsim tādās mājas lapās kā www.draugiem.lv , tur izveidojot savu lapu, kas ir bez maksas, un arī baneri, ka Latvijā ir iespējams iegādāties pašdarinātas apsveikuma kartiņas. Vēl mums ir plāni izveidot profilu tādos sociālajos tīklos kā www.facebook.com un www.twitter.com. Vēl ir ieplānots uzlikt baneri ar mūsu logo un sauli „Lai sirdij būtu prieks” www.inbox.lv. Tas jau ir paredzēts uzlikt divas nedēļas pirms uzņēmuma darbības sākuma.
Tā kā tika minēts, ka mūsu potenciālie klienti ir sievietes, tad plānots ir ievietot reklāmu vairākos sieviešu žurnālos kā Cosmopolitan, Ieva, Santa, Lilit, Shape un Privātā Dzīve jau tad, kad mājas lapa būs izveidota un strādājoša.
Lai ieinteresētu jauniešus, tad ir paredzēts izveidot bukletus par mūsu piedāvājumu, kuri tiktu izdalīti uz ielas, dažādās skolās.
Uzņēmumam attīstoties ar laiku, lai sevi popularizētu vairāk varētu atbalstīt kādu pasākumu (jauniešu pasākumi, pasākumi, kas domāti gan sievietēm, gan vīriešiem), kur varētu atrasties mūsu potenciālie klienti. Tāpat ir doma izveidot savu pasākumu ikvienam, kam ir interese. Pasākuma galvenā doma ir tāda, ka, piemēram, uz Lieldienām cilvēks pats var izveidot apsveikuma kartiņu, uzņēmums nodrošina dalībniekus ar materiāliem, kurus viņš var izvēlēties, tālāk kad šī viņa veidotā apsveikuma kartiņa ir uztaisīta pēc izvēles var uzdāvināt draugam vai pilnīgi svešam cilvēkam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "X" atvēršanas iespējas Rīgā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397789

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties