Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,75 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,24
Pirkt
Identifikators:400176
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    1
  Kopsavilkums    2
1.  Ieceres pamatojums    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma darbības apraksts

Uzņēmuma pilns nosaukums ir sabiedrība ar ierobežoto atbildību Vēsture Modē.
Uzņēmums tiks dibināts 2010. gada aprīlī un plāno uzsākt savu darbību 2010. gada 5. maijā. Uzņēmuma darbības veids – teleraidījuma par modi ražošana.
Pašreiz likumdošana neparedz nekādu īpašu šķēršļu teleraidījuma atvēršanai.
Uzņēmuma izveidošanai īpašnieks paredz izmantot pašu naudas līdzekļu Teleraidījuma pamatkapitāls ir 2500 Ls. Uzņēmumam ir viens īpašnieks Denis Denisov.
Teleraidījuma tiks stāstīts par modes vēsture un to proecēšanu uz mūsdienu modes tendencēm. Skatoties tādu raidijumu cilvēks var relaksēties mājās un arī uzzināt kaut ko jaunu un interesantu. Sponsors jeb reklāmas dēvējs var izmantot šos apstākļus lai piedavātu savu produkciju vai pakalpojumus raidījuma laikā.

Teleraidījuma stratēģiskais mērķis: nodrošināt teleraidījuma popularitāti un kapitāla ienesīgumu ne mazāk par 50%.

Uzņēmuma taktika:
1.Teleraidījuma regulāra ražošana.
2.Teleraidījuma kvalitātes pilnveidošana.
3.Imidža popularizēšana.
Papildus tam^
izveidot kvalitatīvas informācijas ievākšanas un apmaiņas metodes, kas saistītas ar modes vēsturi un modes tendencēm;
izzināt sīkāk un precīzāk skatītāju vēlmes, veicot regulāras aptaujas un citas mērķa aktivitātes;
realizēt reklāmas kampaņas laikrakstos un citos masu informācijas līdzekļos;
piesaistīt naudas un nemateriālos līdzekļus, palielinot uzņēmuma apgrozāmos līdzekļus;
izzināt alternatīvus sponsora preces reklamēšanas variantus, tādējādi uzlabojot teleraidījuma reklamas platformas sortimentu.


1.2. Uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi
Teleraidījuma producents izvēle nodarboties ar teleraidījumu sezonas ražošanu, kura tiek radīts modes vēsture, un modes vēstures projekcija uz mūsdienu modi. Veicot mutisku aptauju iedzīvotāju vidū, tika secināts, ka lielākā daļa iedzīvotāji vēlētos skatīties kaut ko interesantu par modi, ar faktiem un piemēriem, bet ne tikai modes skati bez izkaidrošanas.
Tādējādi balstoties uz to, ka teleraidījuma īpašniekam ir ekonomiskā izglītība un lielā pieredze massmedia un televizījā, tirgus vide bija labvēlīga šādas uzņēmējdarbības organizēšanai. Uzņēmuma razõts teleraidījumu serija tiks piedavāta reklāmas devējiem, kuri grib lai viņu produkts tiek pozicionēts interesanta raidījuma laikā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1228711
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Teleraidījuma biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/400176

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties