Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,66 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,83
Pirkt
Identifikators:397069
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
1.3.  Uzņēmuma vajadzības    7
2.  Pakalpojuma raksturojums    8
3.  Mārketinga plāns    9
3.1.  Mārketinga makrovide    9
  Kultūras un izglītības faktori    10
3.2.  Mārketinga mikrovide    11
  Pircēju rīcības modelis    12
  Tirgus segmentācija    13
  Uzņēmuma cenu politika    15
  Pakalpojumu sniegšanas apjoms un ieņēmumu prognoze    16
  Reklāmas plāns    17
  SWOT analīze    18
  Finansu aprēķini 2006.gadam    19
  Uzņēmējdarbības uzsākšanas BILANCE    19
  Pamatlīdzekļu vērtības aprēķins    19
  Mazvērtīgi un ātri nolietojami līdzekļi    20
  Šajā tabulā varam sīkāk apskatīt mazvērīgo un ātri nolietojamo preču iegādi, kur lielako daļu izņem aerobikai un trenežieru zālei paredzētās hanteles    21
  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins pēc lineārās metodes    21
  Apkures maksas aprēķins    22
  Sakaru līdzekļi    22
  Ūdens patēriņš, kanalizācija, atkritumi    22
  Darba samaksas sistēma    23
  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    24
  SIA „Spartaks” naudas plūsmas aprēķins 2006.gadam    25
  Pelņas vai zaudējumu aprēķins 2006.gadam    26
  Finansu aprēķini 2007.gadam    27
  Ūdens patēriņš, kanalizācija, atkritumi    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Darba fragmentsAizvērt

Ir 21.gadsimts. Mēs visi dzīvojam pasaulē, kuru arvien biežāk sauc par darījumu pasauli. Kāpēc? Atbilde rodama mūsos pašos. Lai arī visi neesam tiešā saskarsmē ar biznesu, tomēr ik dienas kaut ko pērkam un/vai pārdodam.
Katram no mums ir pazīstams kāds cilvēks, kurš nodarbojas ar uzņēmējdarbību. Un būtībā paliek arvien mazāk to cilvēku, kuri to nedarītu. Ikviens uzņēmējs visu sāk no "nulles" punkta un virzās uz sevis izvēlētu mērķi. Kā sākt virzīties? Vispirms rodas ideja, kuru vēlas realizēt. Lai kļūtu par uzņēmējdarbības dalībnieku ir jāsāk ar to, ka vajag izstrādāt biznesa plānu., pēc kura vadīties.
Mans darba mērķis ir analizējot iespējamos ieņēmumus, izdevumus, apmeklētību un darbību, izstrādāt biznesa plānu sporta kluba atvēršanai.
Darba uzdevumi:
1.Noteikt nepieciešmo sākuma kapitālu, darba spēku, noteikt pakalpojumu izmaksas.
2.Sastādīt uzņēmuma finansu pārskatu, noteikt iespējamās izmaksas un ienākumus.
3.Izpētīt uzņēmuma mikro un marovidi.
4.Izpētīt uzņēmuma konkurentus, veikt tirgus izpēti.
Kaut arī šis ir izmēģinājuma biznesa plāns, varbūt pienāks diena, kad tas tiks realizēts dzīvē. Šo plānu nolēmu izstrādāt sporta klubam "Spartaks", kurš piedāvās cilvēkiem nodarboties ar fiziskām aktivitātēm trenažieru zālē un dažāda veida aerobiku. Ļoti daudziem mūsdienu cilvēkiem fiziskās aktivitātes ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. Ir daudz un dažādi iemesli, lai nodarbotos ar sportu un katram cilvēkam tie var būt dažādi. Piemēram - veselības uzlabošanai, figūras un atlētisku muskuļu veidošana, svara samazināšanai, stājas uzlabošanai un daudzi citi. Kādam tā ir modes lieta, citam - nepieciešamība. Arī biznesmenis pēc garas un nogurdinošas darba dienas, kas pavadīta saspringtā un stresainā atmosfērā, lai relaksētos vai izlādētos, labprāt pasportotu sporta klubā. Kuldīgā ir 3 sporta klubi, bet uzskatām, ka jauns sporta klubs ātri iemantotu popularitāti cilvēku vidū un iegūtu viņu uzticību gan ar moderniem trenažieriem, gan ar kvalitatīvām sertificētu treneru konsultācijām un treniņiem.
Sporta klubs "Spartaks" dibināts ar nolūku piesaistīt klientus, attīstīt uzņēmuma darbību un dot iespēju sportot gribētājiem, kā arī gūt peļņu. Šo biznesa plānu izstrādāju, lai kritiski novērtētu savas iespējas, noteiktu uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības iespējas konkurences apstākļos, ka arī organizētu biznesa vadīšanu saskaņā ar šo plānu. Sporta klubs "Spartaks" mērķauditorija ir cilvēki, kuri vēlas sportot. Tādēļ viss tiek darīts tā, lai mūsu klienti būtu pilnībā apmierināti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sporta klubs "Spartaks"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/397069

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties