Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,26 (11%)
Cena ar atlaidi*:
10,23
Pirkt
Identifikators:448929
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
2.  Uzņēmuma raksturojums    5
3.  Uzņēmuma pamatdarbības apraksts    6
3.1.  Uzņēmuma mērķi    6
3.2.  Finansiālās vajadzības    6
4.  Uzņēmuma produktu un pakalpojumu raksturojums    7
4.1.  Banketu un viesību organizēšana    7
4.2.  Naktsmītņu iespējas    8
4.3.  Sporta un izklaides inventāra noma    8
4.4.  Makšķerēšanas inventāra noma    9
4.5.  Ekskursiju maršrutu izstrāde    9
5.  Tirgus analīze    10
5.1.  Tūrisma niša – viesu nami tirgus raksturojums    10
5.2.  Tūrisma niša – ekskursiju maršruti tirgus raksturojums    10
5.3.  Mērķa segmentācija – klientu apraksts    11
5.4.  Konkurence    12
5.4.1.  Konkurentu analīze    12
5.5.  SVID analīze    14
6.  Mārketinga stratēģija    15
6.1.  Sadales kanāli    15
6.2.  Reklāma    15
6.3.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi    16
6.4.  Cenu noteikšanas politika    16
6.5.  Klientu apkalpošana    17
7.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    18
7.1.  Piegādātāji    18
7.2.  Izmantotie resursi    18
7.3.  Kvalitāte    18
8.  Vadība un personāls    19
8.1.  Vadošo darbinieku kvalifikācija un darba pieredze    19
8.2.  Personāla kvalifikācija un pieredze    19
8.3.  Vajadzīgo darbinieku prasības, algu politika    20
8.4.  Kvalifikācijas celšana    20
9.  Risks un tā novēršana    21
10.  Finansu plāns    23
10.1.  Pamatlīdzekļi un inventārs    23
10.2.  Ieņēmumi un ieņēmumu plāns trīs gadiem    25
10.3.  Izdevumi, izdevumu plāns un izdevumu plūsma    26
10.4.  Kredīts    29
10.5.  Peļņa vai zaudējumi    29
10.6.  Naudas plūsma    31
10.7.  Sākuma un beigu bilance    34
  Secinājumi un ieteikumi    35
  Literatūras saraksts    36
  Pielikums    39
Darba fragmentsAizvērt

9.Risks un tā novēršana
Neviena uzņēmējdarbība nevar funkcionēt bez riska un tā izvērtēšanas. Uzņēmējam ir laicīgi jāspēj paredzēt iespējamos riskus un jāizstrādā metodes tos nelabvēlīgo seku likvidēšanai. Uzņēmēj darbībā ir ļoti daudz dažādu risku veidi, tāpēc plānojot darbību, tam ir jāpievērš ļoti liela uzmanība.
Komercrisks ir risks, kurš ir saistīts ar pakalpojumu pārdošanas procesu, sagādes un iepirkumu procesu, bet ražošanas risks ir saistīts ar visam darbībām, kuras ir iesaistītas šajā procesā līdz pakalpojuma pārdošanai.
Galvenie ražošanas riski ir saistīti ar elektrības, ūdens un kanalizācijas darbības pārtraukumiem, kuru rezultāta uzņēmumam var rasties zaudējumi, klienti var būt neapmierināti un uzņēmums var iegūt sliktu slavu. Bet visu šo risku iespējamību var mazināt. Elektrības zuduma riska mazināšanai var iegādāties ģeneratorus, bet ūdens zuduma riska mazināšanai var izveidot arī vietējo ūdens apgādi. Kanalizācijas problēmas var mazināt izrokot papildus nosēdumu akas, novēršot draudus kanalizācijas pārplūšanai.
Galvenais komercrisks ir saistīts ar pārdošanas apjomu samazināšanos tirgus stāvokļa izmaiņu rezultātā, problēmas piegādātājiem un citiem ar izmaksām saistītiem jautājumiem. Pārdošanas apjomu samazināšanās visā tirgū kopumā var liecināt par to, ka pakalpojums kā tāds īsti nav vairs vajadzīgs vai arī tirgus ir novecojis. Risku ir iespējams novērst regulāri veicot tirgus pētījumus, lai noteiktu tirgus stāvokli un tirgus jaunos virzienus, kurus tas varētu paplašināties. Piegādātāji nepiegādā preci laikā vai nepiegādā kvalitatīvu preci – sadarbības līgumā atrunāt šos punktus iekļaujot kādas sodas sankcijas tiks noteiktas, ja piegādātāju nevērības dēļ tiks radīti zaudējumi uzņēmumam. Piegādātāju uzņēmums bankrotē – pēc iespējas ātrāk sameklēt jaunu piegādātāju. Klients atsauc savu rezervāciju – līgumā atrunāt pušu atbildību un iespējamās soda sankcijas līguma laušanas gadījumā. Iepirkto preču nepamatots zudums – precīzi uzskaitīt preču izmantošanu un sekot preču patēriņam, kā arī veikt līdzekļu inventarizāciju. Elektrības, ūdens, komunikāciju un citu izmantoto pakalpojumu izmaksu palielināšanās – saprātīgi veidot izdevumu un ienākumu attiecību, izvērtēt visu esošo izdevumu nepieciešamību, veidot finansu uzkrājumus neparedzētām situācijām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Vecā Daugava" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/448929

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties