Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:823159
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
1.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    5
1.1.  Pamatinformācijas par uzņēmumu    5
1.2.  Uzņēmuma mērķi    6
2.  Uzņēmuma vadība    9
2.1.  Uzņēmuma vadības un organizācijas struktūra    9
2.2.  Vadītāju fun­kci­jas un atbildība    10
2.3.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    11
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    14
3.2.  Tirgus rādītāji    17
3.3.  Mērķa tir­gus rak­stu­ro­jums    20
3.4.  Konkurences analīze    23
3.4.1.  Kon­ku­ren­ti un to snieg­tie pa­kal­po­ju­mi    23
3.4.2.  Konkurentu cenu politika    25
3.4.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SWOT analīze    26
4.  Uzņēmuma darbības raksturojums    28
4.1.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    28
4.2.  Pakalpojumu klasifikācija    29
4.3.  Pakalpojumu kvalitātes raksturojums    33
4.4.  Pakalpojumu dzīves cikls    35
4.5.  Pakalpojumu raksturlielumi    36
5.  Mārketinga stratēģija    38
5.1.  Uzņēmuma cenu politika    38
5.2.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    38
5.3.  Noieta veicināšanas pasākumi    39
5.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    41
6.  Analizētās alternatīvas    42
7.1.  Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums    46
7.2.  Uzņēmuma nepieciešamie resursi    49
7.3.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    50
8.  Saistītie riski    53
8.1.  Riski, saistītie ar uzņēmumu    53
8.2.  Riski, saistītie ar projektu    55
9.  Uzņēmuma finanšu plāns    58
10.  Projekta plāns un organizācija    67
10.1.  Projekta komandas sastāvs, atbilstības un kompetences    67
10.2.  Projekta komandas komunikāciju plāns    67
10.3.  Projekta ieinteresēto pušu analīze    67
10.4.  Galvenās projekta sastāvdaļas un termiņi    69
10.5.  Atkāpšanas no termiņiem    69
  Pielikumi    75
Darba fragmentsAizvērt

1. Vispārēja informācija par uzņēmumu
1.1. Pamatinformācijas par uzņēmumu
Uzņēmuma pilns no­sau­kums – Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Star Track” – turpmāk SI­A „Star Track”.
SI­A "Star Track" reģistrēta Lat­vi­jas Re­pub­li­kas Rīgas Komercreģistrā 2007.ga­da 1.janvārī. reģistrācijas Nr.010876355

Uzņēmuma juridiskā ad­re­se
SI­A "Star Track" juridiskā ad­re­se ir Rīga, Jūrmalas gat­ve 75, LV-1067
Tālr. 7602142
Fakss. 7602143
e-mail. www.Star Track.lv

Uzņēmuma norēķinu konts
SI­A "Star Track" norēķinu konts at­ro­das a/s „Pa­rekss ban­ka” (Smilšu ielā 3, Rīgā). Kon­ta Nr.LV56PARX968337694671

Uzņēmuma pamatkapitāls
SI­A "Star Track" pamatkapitāls uz 2007.ga­da 1.janvāri sastāda Ls 30 000 (trīsdes­mit tūkstoši la­tu), kas sadalīti 100 (simts) daļās, kur kat­ras daļas lie­lums ir Ls 100 (simts la­tu). Starp dibinātājiem pastāv šāds pamatkapitāla sadalījums...

Uzņēmuma vēsture
Ide­ja par spor­ta klu­ba dibināšanu ir ra­du­sies 2006.gadā. Mūsdienās sabiedrība sāk vairāk pievērst uzmanību sa­vam fi­zis­ka­jam stāvoklim un cieši rūpējas par veselības uzlabošanu. Tas saistīts ar mo­des izmaiņām, kā arī ar dzīves līmeņa paaugstināšanos salīdzinot ar 80-90 ga­diem.
Diemžēl lielākā daļa no spor­ta klu­biem at­ro­das Rīgas centrā, kas ra­da neērtības Pārdaugavas, it īpaši Iman­tas un Zolitūdes ra­jo­na, iedzīvotājiem. Sabiedrība ar ierobežotu atbildību atrodas Rīgā, Rīgas Zemgales priekšpilsētā, Jūrmalas gatvē 75. Tas ir jauns un privāts mikrorajons, kurš atrodas netālu no Zolitūdes un Imantas. Uzņēmuma izdevīgais iz­vie­to­jums ļaus potenciāliem klien­tiem, kā no Zolitūdes, tā arī no Imantas un Dārzciema, at­rast SI­A "Star Track" ļoti ātri, pa­tei­co­ties dažādiem bla­kus esošajiem trans­por­ta tīkliem. Mūsu darbība vērsta vairāk uz cilvēkiem 18-35 ga­du vecumā, ku­ru skaits minētajos ra­jo­nos ir diez­gan augsts, un dzīves un ienākumu līmenis – vidējais. Tā kā mūsu ce­nas nebūs pārāk augst­as, tas radīs iespēju piesaistīt pie­tie­ka­mi lie­lu klien­tu lo­ku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Star Track" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/823159

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties