-
SIA "Play"
Biznesa plāns16 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma juridiskais status | 3 |
Galvenie darbības virzieni | 3 | |
Stratēģiskie mērķi | 3 | |
Taktiskie mērķi | 3 | |
Operatīvie mērķi | 4 | |
2. | Tirgus analīze | 5 |
2.1. | Tirgus pieprasījums | 5 |
2.2. | Tirgus piedāvājums | 5 |
3. | Galvenie mārketinga stratēģiskie virzieni | 8 |
3.1. | Produkta dzīves cikls | 8 |
3.2. | SVID analīze | 8 |
3.3. | Mārketinga stratēģija | 8 |
4. | Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns | 10 |
4.1. | Materiālais potenciāls | 10 |
4.2. | Uzņēmuma vadība | 11 |
4.3. | Personāls | 12 |
5. | Mārketinga pasākumu komplekss | 13 |
5.1. | Preču un pakalpojumu raksturojums | 13 |
5.2. | Produktu cenas raksturojums | 14 |
5.3. | Vietas un sadales raksturojums | 14 |
5.4. | Produktu virzība tirgū | 15 |
6. | Riska vadīšana | 17 |
7. | Finanšu informācija | 18 |
5.4. Produktu virzība tirgū
• Plānots, ka SIA „PLAY” tirgū ienāk tirgū ar lielu vērienu, kas piesaistīs potenciālo klientu uzmanību, ļaujot tiešā veidā izmēģināt piedāvātos produktus. Mērķis ir sarīkot pasākumu, kurā tiktu izmanoti gandrīz viss piedāvātais nomas inventārs. Praksē ir pieradīts, ka tieši šādas mārketinga akcijas atstāj visspilgtāko iespaidu, kā arī visilgāk paliek cilvēku atmiņās. Šāda veida pasākums radītu klientiem reālu priekštatu par firmu, kā arī par inventāru, kas noteikti palīdzētu komunikācijā ar klientu. Uzņēmumam attīstoties, šāda veida pasākums būtu iespēja veidot 2x gadā, pirms aktīvo sezonu sākuma, kas ir:
• septembris - oktobris (pirms Ziemassvētku laika, kad tiek rīkotas svētku balles uzņēmumiem);
• aprīlis –maijs (pirms sporta spēļu sezonas sākuma).
• Uzņēmums salīdzinot ar konkurentiem aktīvi iesaistīsies un parādīsies arī sociālajos tīklos: draugiem.lv (biznesa lapa), facebook.com (biznesa lapa), twitter.com, kur aktīvi notiksies komunikācijas ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem, pastāstot par jaunākajām aktualitātēm un uzzinot klientu vēlmes un vajadzības.
• SIA „Play” ļoti aktīvi uzrunās firmas un potenicālos klientus ar e-pastu un telefona starpniecību, ļoti regulāri tiks apzvanītas firmas un pastāstīts par uzņēmuma piedāvājumu klāstu, jaunumiem to iznomājamo priekšmetu klāstā un citu informāciju, kas varētu uzrunāt klientus. Tāpat reizi nedēļā tiks rīkoti braucieni pie lielākajiem klientiem, kur notiktu nomas preču paraugdemonstrējumi.
…
Saturs 1. Uzņēmuma juridiskais status 3 Galvenie darbības virzieni: 3 Stratēģiskie mērķi: 3 Taktiskie mērķi: 3 Operatīvie mērķi: 4 2. Tirgus analīze 5 2.1. Tirgus pieprasījums 5 2.2. Tirgus piedāvājums 5 3. Galvenie mārketinga stratēģiskie virzieni 8 3.1. Produkta dzīves cikls 8 3.2. SVID analīze 8 3.3. Mārketinga stratēģija 8 4. Uzņēmuma funkcionēšanas detalizēts plāns 10 4.1. Materiālais potenciāls 10 4.2. Uzņēmuma vadība 11 4.3. Personāls 12 5. Mārketinga pasākumu komplekss 13 5.1. Preču un pakalpojumu raksturojums 13 5.2. Produktu cenas raksturojums 14 5.3. Vietas un sadales raksturojums 14 5.4. Produktu virzība tirgū 15 6. Riska vadīšana 17 7. Finanšu informācija 18
- SIA "Mini maiznīca"
-
SIA "Paradise Beach"
Biznesa plāns16 Uzņēmējdarbība, Mārketings, reklāma, Ekonomika
-
SIA "Play"
Biznesa plāns16 Ekonomika, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!SIA "Mini maiznīca"
Biznesa plāns vidusskolai22
-
SIA "Paradise Beach"
Biznesa plāns vidusskolai16
-
Komercdīķa izveide
Biznesa plāns vidusskolai4
-
IU "Boņux"
Biznesa plāns vidusskolai11
-
Biznesa plāns
Biznesa plāns vidusskolai30