Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:160319
 
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Saturs    3
1.nodaļa.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģiju un vadību    4
1.1.  Uzņēmums    4
1.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.3.  Vadības shēma    5
1.4.  Uzņēmuma esošie pamatlīdzekļi    6
1.5.  Uzņēmumam nepieciešamie pamatlīdzekļi    6
1.6.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    7
1.7.  Uzņēmuma vajadzība pēc finansējuma    7
2.nodaļa.  Piedāvātie pakalpojumi    7
2.1.  Pakalpojumu sniegšanas pamatojums    7
2.2.  Pakalpojumu sniegšanas process un tehnoloģija    8
2.3.  Preču un pakalpojumu sortiments    9
2.4.  Produktu kvalitāte un to nodrošinošie pasākumi    10
2.5.  Pakalpojumi un procesu aizsardzība    10
3.nodaļa.  Pakalpojumu tirgus novērtējums, mārketinga plāns    11
3.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    11
3.2.  Patērētāja motivācija, izvēloties piedāvātos pakalpojumus    12
3.2.1.  Ģeogrāfiskais sadalījums    12
3.2.2.  Demogrāfiskais sadalījums    12
3.2.3.  Sociālekonomiskais sadalījums    12
3.2.4.  Psiholoģiskais sadalījums    13
3.3.  Konkurentu analīze    13
3.4.  Būtiskākie prognozējamie faktori, kas var ietekmēt uzņēmējdarbības rezultātus    14
3.5.  Pārdošanas apjoma un apgrozījuma prognoze    14
3.6.  Pārdošanas un izplatīšanas stratēģija    14
3.7.  Cenu stratēģija    15
3.8.  Pretkrīzes stratēģija pēkšņu tirgus izmaiņu gadījumā    15
3.9.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    16
3.9.1.  Reklāma    16
3.9.2.  pasākumu organizēšana    17
4.nodaļa.  Problēmas un riski    17
4.1.  Problēmas    17
4.1.1.  Konkurentu skaita pieaugums    17
4.1.2.  Zaudējumi    17
4.1.3.  Īpašnieka aiziešana no uzņēmuma    17
  Kopsavilkums    18
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Možums” pamatdarbība ir masāžas pakalpojumu sniegšana. Jēdziens masāža ir cēlies no grieķu vārda “massein” vai “massev”, kurš nozīmē mīcīšanu, berzēšanu, aptaustīšanu. 19.gadsimta sākumā gandrīz vienlaikus Eiropā un citur pasaulē masāžu sāka lietot kā ārstniecisku metodi. Pēc nostāstiem masāža jau senatnē esot ieņēmusi ievērojamu vietu ārstniecībā. Gan pašmasāža, gan roku masāža, gan vakuummasāža nostiprina ādu un zemādas slāni, veicina limfas cirkulāciju. Atšķirīga ir tikai katras masāžas efektivitāte un piemērošanas gadījumi.
Biznesa plāns ir SIA “Možums” rīcības modelis. Plānošana kā process ir darbības mērķu noteikšana, to sasniegšanas stratēģijas un taktikas izstrādāšana, kā arī sagaidāmo rezultātu novērtēšana. Šis plāns parāda, kā vadīs uzņēmējdarbību, ko vēlas sasniegt, kā arī parāda projekta ieviešanas rezultātus.
SIA dibinātāji ir izveidojuši masāžas salonu, kurā tiek piedāvāti kvalitatīvi pakalpojumi un iespēja iegādāties vācu firmas “High-Care Cosmetic” ārstniecisko kosmētiku, kā arī saņemt vakuummasāžu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties