Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,71 (11%)
Cena ar atlaidi*:
5,78
Pirkt
Identifikators:104536
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Summary    4
1.nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    5
1.1.1.  Uzņēmuma nosaukums    5
1.1.2.  Uzņēmuma reģistrācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma juridiska adrese    5
1.1.4.  Uzņēmuma norēķinu konts    6
1.1.5.  Uzņēmuma kapitāls    6
1.1.6.  Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība    7
1.2.  Biznesa idejas vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    7
1.3.1.  Operatīvie mērķi (līdz 2006. gada 1. maijam)    7
1.3.2.  Taktiskie mērķi (līdz 2006. gada beigām)    7
1.3.3.  Stratēģiskie mērķi (līdz 2008. gadam)    8
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    8
2.nodaļa.  Uzņēmuma produkta raksturojums    8
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    8
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    9
2.3.  Produkta kvalitāte    10
2.1.  Produkta atbilstība drošības un kvalitātes standartiem u.c. normatīviem    10
2.5.  Produkta dzīves cikls    13
3.nodaļa.  Tirgus analīze    14
3.1.  Nozares vispārējais raksturojums    14
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    18
3.3.  Konkurentu analīze    19
3.3.1.  Sia “Alti-A”    19
3.3.2.  A/s „RBS SKALS”    19
3.3.3.  Sia ”Kalnozols celtniecība”    20
3.3.4.  Sia ”Merks”    21
3.4.  Uzņēmuma gaidāmas pozīcijas tirgū    21
4.nodaļa.  Mārketinga stratēģija    23
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    23
4.2.  Produktu realizācijas kanālu raksturojums    24
4.3.  Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi    24
4.3.1.  Reklāma    24
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanas vieta    25
5.1.1.  Uzņēmuma telpu raksturojums    26
5.2.  Uzņēmumā izmantotie resursi    26
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    27
6.nodaļa.  Uzņēmuma vadība    29
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    29
7.nodaļa.  Problēmas un riski    31
8.nodaļa.  Finanšu daļa    32
8.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    32
8.1.1.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2006.gada 31. decembrī    32
8.1.2.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins 2007.gada 31. decembrī    34
8.2.  Bilance    36
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksāšanas grafiks    38
  Izmantotas literatūras saraksts    43
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums.
SIA „Kantana” biznesa plāns ir rakstīts kā pamatojums kredīta saņemšanai bankā.
SIA „Kantana” sāks savu darbību 2005. gada 14.decembrī ar 20 000 Ls lielu pamatkapitālu.
SIA” Kantana” misija ir piedāvāt un kvalitatīvi uzstādīt santehniku, lai Rīgas un Jūrmalas pilsētas iedzīvotāji pilnā apjomā varētu izmantot komunālos pakalpojumus, kas ir saistīti ar apkūri un karsto un auksto ūdeni, ka arī piedāvāt kvalitatīvus santehnikas un būvniecības materiālus par konkurētspējīgam cenām.
Biznesa ideja man radās 2004. gadā izlasot avīze rakstu par to, kā drīzumā ir gaidāms būvniecības bums. Mani tas ieinteresēja un es nolēmu izpētīt Latvijas būvniecības nozares attīstību un secināju to, ka būvniecība ar katru gadu attīstās arvien straujāk. Es arī izpētīju, kur ir visātrākie būvniecības attīstības tempi un secināju, ka visizdevīgāk būtu atvērt uzņēmumu Jūrmalā, tāpēc ka Jūrmala atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā, ka arī Jūrmalā notiek aktīva zemes iepirkšana un privātmāju būvniecība. Ņemot vērā šos faktorus, būvniecības nozari var uzskatīt par ienesīgu, tātad ir lieliski apstākļi jauna uzņēmuma attīstībai.
1.1.6. Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība.
SIA „Kantana” pamatdarbība:
sanitārtehniskie darbi (45.33)
būvmateriālu un santehnikas vairumtirdzniecība (51.53)
būvmateriālu un santehnikas mazumtirdzniecība (52.46)
1.2. Biznesa idejas vēsture.
Šī biznesa ideja man radās tad, kad es izlasīju rakstu vienā avīzē par to, ka tuvākajā laika būvniecības nozare stipri attīstīsies. Rakstot nozares aprakstu es sapratu, ka tas tik tiešam notiks un ka šajā vasarā ir gaidāms būvniecības aktivitātes bums. Ar katru gadu pieaug būvniecības attīstības tempi un es izvēlējos nodarboties ar sanitārtehniskiem darbiem, jo tas ir vieni no būvniecības sastāvdaļām. Pēdējos gados būvniecības attīstības tempi bija vidēji 9.4%, kas par 3% procentiem pārsniedz vidējus tautsaimniecības attīstības tempus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1343187
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Kantana" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/104536

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties