Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,91 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,58
Pirkt
Identifikators:695199
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  SIA „Glazūra” vispārējs apraksts    3
1.  SIA „Glazūra” mārketinga iekšējā vide    4
1.1.  Institucionālais menedžments    4
1.2.  Finansu nodaļa    5
1.3.  Pētniecības nodaļa    5
1.4.  Sagādes nodaļa    6
1.5.  Ražošanas nodaļa    6
1.6.  Grāmatvedība    6
2.  SIA „Glazūra” mārketinga tieši ietekmējošā ārējā vide    7
2.1.  Piegādātāji    8
2.2.  Starpnieki    9
2.3.  Patērētāji    10
2.4.  Konkurenrti    11
2.5.  Saskarsmes auditrorija    12
3.  SIA „Glazūra” mārketinga netieši ietekmējošā ārējā vide    14
3.1.  Valsts demogrāfiskais stāvoklis    14
3.2.  Starptautiskās attiecības    16
3.3.  Zinātne, tehnoloģijas un arī tehnika    16
3.4.  Valsts politika    17
3.5.  Sociālkultūras elementi    17
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Uzņēmuma konditorejas ražošanā ir izmantotas jaunākās tehnoloģijas, kas nodrošina daudzveidīga sortimenta veidošanu un augstu kvalitāti, darbinieki ar augstām prasmēm, kas spēs nodrošināt produkcijas augsto kvalitātes līmeni.
Veicot dažādas mārketinga funkcijas un sasniedzot mērķus, tajā pašā laikā ir jāņem vērā arī ražošanas, finanšu, grāmatvedības un citas darbības, kas ietekmē uzņēmumu , pēc kurām veidojas mārketinga iekšējā vide.
Lai uzņēmums darbotos sekmīgi un bez lielām kļūdām, tad tā visa pamatā ir darbinieku zināšanas, meistarība un klientu interesēm atbilstošs serviss, kurš tiek uzlabots un pilnveidots vadoties no klientu vēlmēm un tirgus pieprasījuma.
Lai nekļūtu pārlieku lielā atkarībā no neliela skaita piegādātāju, precīzāk, lai izvairītos no to monopola piegādes, uzņēmums dod priekšroku sadarbībai ar daudziem piegādātājiem
„Glazūra” mērķtirgus ir patēriņa tirgus, jo mūsu ražotos produktus iegādājas gan atsevišķas personas, gan arī mājsaimniecības, lai apmierinātu savas vajadzības.
Uzņēmumu visvairāk ietekmē ārējās vides faktori, arī sociālie, personiskie un psiholoģiskie var ietekmēt uzņēmumu. Par cik mēs ražojam ekoloģisku produkciju, tas ietekmē pircēju rīcības personiskos faktorus, kas domā par savu dzīvesveidu, cenšoties pārtikā lietot ekoloģiskus un veselīgus produktus.
Pozitīvas mēdiju pievēršana ir viens no mārketinga komunikācijas svarīgākajiem uzdevumiem, tādēļ arī uzņēmums aktivī darbojas dažādos sociālajos tīklos, rādio un citos mēdijos.
Jo Ar katru gadu paliek aizvien mazāks skaits iedzīvotāju Latvijā, bet konkurence starp ēdināšanas tipa iestādēm ir aizvien lielāka. Tieši tādēļ SIA „Glazūra” mārketinga gājieni ir cītīgi pārdomāti.augstāks iedzīvotāju dzīves līmenis, jo lielāka peļņa uzņēmumiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Glazūra" mārketinga iekšējās un ārējās vides analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/695199

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties