Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,70 (17%)
Cena ar atlaidi*:
8,29
Pirkt
Identifikators:277502
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    6
2.  Pakalpojumu raksturojums    7
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    9
5.  Tirgus analīze    13
6.  Mārketinga stratēģija    15
7.  Risks un galvenās problēmas    17
8.  Finansu plāns    18
9.  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Pielikums    40
  Izmantotā literatūra    41
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma apraksts, vēsture:
• SIA „Fairytale” , frizētava – skaistumkopšanas salons.
• Uzņēmums sastāv no diviem dibinātājiem – Laura Rāviņa un Zane Liepiņa.
• Uzņēmums piedāvā - matu laminēšanu, ķīmisko taisnošanu, matu griešanu, krāsošanu, veidošanu un matu ārstnieciskās procedūras, solārija apmeklēšana, skropstu pieaudzēšana un sejas masāža.
• Atrašanās vieta Jēkabpilī, Rīgas ielā 181.
• Uzņēmuma mērķis ir ieņemt stabilu vietu tirgū, gūt peļņu sniedzot kvalitātei un cenai atbilstošus pakalpojumus.
Pakalpojuma raksturojums:
Tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi.
Galvenie materiāli, kas būs nepieciešami pakalpojumu izpildei ir kvalitatīvi.
Negatīvas īpašība ir – solārijs bojā ādu, skropstu pieaudzēšana daļēji sabojā īstās skropstas, matiem līdzekļi nedod pietiekamu efektivitāti, ja mati ir stipri bojāti.
Pieprasījums pakalpojumiem ir vienmērīgs.
Tirgus analīze:
• Tiek veikta aptauja
• Mērķa tirgus būs sievietes
• Uzņēmumam konkurentu ir daudz, bet mūsu vienīgais uzņēmums nodarbosies ar matu laminēšanu un ķīmisko taisnošanu
• Uzņēmuma stiprās puses būs laba kvalitāte, pakalpojumu daudzveidība
• Uzņēmuma vājās puses saistās ar to, ka šis būs jauns uzņēmums, lielas izmaksas un vāja reklāma.
Mārketinga stratēģija:
• Nulles realizācijas kanāls – pa tiešo patērētājam tiek sniegts pakalpojums
• Pakalpojumi tiks sniegti Jēkabpilī, Rīgas ielā 181
• Nosakot cenu par pakalpojumiem tiek ņemtas vērā materiālu izmaksas
• Uzlikts uzcenojums sākot no 7%
• Uzņēmums tiks reklamēts vietējā televīzijā un rajona avīzē. Pie uzņēmuma tiks izvietota izkārtne.
Uzņēmuma vadība un personāls:
• Firmas pamatkapitāls sastāv no 25 daļām
• Uzņēmuma sanāksmes notiks katra mēneša pirmajā kalendārajā pirmdienā
• Noteikta darbinieku mēnešalga, kas sastāda 180 Ls mēnesī
• SIA „Fairytale” struktūra
• Aprakstīti darbinieku pienākumi un nepieciešamās iemaņas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1119895
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Fairytale" skaistumkopšanas salons - frizētava”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/277502

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties