Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:302402
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Biznesa plāna teorētiskais raksturojums    5
2.  Uzņēmuma apraksts    7
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
2.2.  Uzņēmuma vēsture    8
2.3.  Nozares vispārējais raksturojums    8
2.4.  Uzņēmuma misija un mērķi    9
2.5.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    10
3.  Uzņēmuma preču un produkta raksturojums    11
3.1.  Produkta sortiments    11
3.2.  Produkta kvalitāte    12
3.3.  Ētiskais aspekts    13
3.4.  Produkta atbilstība standartiem un normatīviem    13
4.  Tirgus analīze    14
4.1.  Mērķa tirgus    14
4.2.  Konkurentu analīze    14
4.4.  Izplatīšanas kanālu analīze    17
5.  Komercsabiedrības stipro un vājo pušu, iespēju un draudu (SWOT) analīze    18
6.  Mārketinga stratēģija    21
6.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
6.2.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    21
7.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    23
7.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    23
7.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi, telpu raksturojums    23
7.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    24
8.  Uzņēmuma vadība    27
8.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    27
8.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    28
8.3.  Sadarbība ar piegādātājiem    30
9.  Problēmas un riski    33
10.  Plānotie finanšu aprēķini    34
11.  Investīciju projektu novērtēšanas metodes    45
11.1.  Neto tagadnes vērtības (Net Present Value, NPV) metode    45
11.2.  Grāmatvedības peļņas normas (Accounting Rate of Return, ARR) metode    46
12.  Sociāli ekonomiskie ieguvumi    47
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliogrāfiskais saraksts    50
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Biznesa plānu izveido, lai prognozētu iespējamās darbības rezultātus un uzņēmējdarbības virzienu.
2. Lai izvairītos no iespējamiem zaudējumiem, ir jānosaka kādi riski var apdraudēt uzņēmuma darbību un jāizlemj, kā tos novērst. Izpētot risku veidus, un nosakot to iestāšanās varbūtību, uzņēmums izveidos uzkrājumus.
3. Biznesa plāns ir stratēģisks plāns, kas paredzēts uzņēmējdarbības virzienu un rezultātu plānošanai vai atsevišķu projektu dzīvotspējas pārbaudei.
4. Izvēloties uzņēmuma darbības veidu, jānovērtē, kas vislabāk atbilst potenciālā uzņēmēja interesēm, iespējām un sabiedrības vajadzībām.
5. Uzņēmums var pastāvēt tikai tad, ja tas var kaut ko pārdot, turklāt- pietiekami lielā apjomā, lai nodrošinātu uzņēmumam peļņu.
6. Katram uzņēmumam var būt atšķirīgi mērķi un galvenie uzdevumi. Tie atkarīgi no uzņēmuma lieluma un sarežģītības pakāpes, darbības virziena, atrašanās vietas, resursu pieejamības, tirgus pieprasījuma u.c. apstākļiem.
7. Uzņēmējdarbību ik dienu ietekmē dažādi riski, kurus jāprot vadīt.
8. Galvenās risku vadīšanas metodes ir plānošana, apdrošināšana, pašapdrošināšanās un izvairīšanās no riska.
9. Visos iepriekšējos posmos izstrādātos rādītājus, kas saistīti ar uzņēmuma funkcionēšanu, apvieno finanšu plānā, kurā tos izteic vērtības izteiksmē.
10. Finanšu plāna galvenās sastāvdaļas ir naudas plūsmas plāns, uzņēmējdarbības izmaksu plāns, peļņas vai zaudējumu plāns un bilance.
11. Sabiedriskai ēdināšanai Latvijā ir iespēja attīstīties, ja paaugstināsies iedzīvotāju dzīves līmenis un ienākumi, jo parasti sabiedriskās ēdināšanas iestādes apmeklē iedzīvotāji, kuru ienākumi ir lielāki par iztikas minimumu vai iedzīvotāji ar augstu ienākumu līmeni.
12. Uzņēmuma misija- sniegt klientiem iespēju mūsu kafejnīcā lielu ēdienu izvēli, patīkamu gaisotni un apkalpošanu, atpūtas iespējas.
13. Ir svarīgi, lai klienti uzņēmumu uzskatītu par godīgu un uzticamu.
14. Mērķa tirgus ir visi preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji. To, kā pircēji iepērkas ietekmē iedzīvotāju ienākumi, to vajadzības un psiholoģiskie motīvi.
15. Lai izvērtētu uzņēmuma mārketinga iekšējo un ārējo vidi, izmanto SVID analīzi, kas ir saīsinājums no vārdiem – spēks, vājās puses, iespējas un draudi
16. Apkopojot SVID matricu var secināt, ka uzņēmumam ir plašas iespējas attīstīties, jo iespēju un stipro pušu summa ir vislielākā. Uzņēmums var apgūt jaunus produktus, mērķa tirgu, dalībniekus, klientus, platības un mēģināt ieviest produkciju arī ārzemēs.
17. Uzņēmuma vājās puses ir samērā nenozīmīgas, jo iespējas un stiprās puses to kompensē. Akcentējot uzņēmuma stiprās puses un iespējas uzņēmums varēs kļūt par lielu konkurentu pārējiem uzņēmumiem.
18. Izanalizējot SIA „BURKŠĶIS” stiprās, vājās puses, iespējas un draudus, var izanalizēt to, ka uzņēmumam ir daudz nozīmīgu iespēju un maz draudu, kas liecina par ideāliem apstākļiem biznesā un ir iespēja izmantot izdevības.
19. Lai noteiktu cenu, uzņēmumam ir jāņem vērā dažādi faktori kā izmaksas, konkurence, piedāvājums un pieprasījums.
20. Sadarbojoties ar mūsu kafejnīcu „BURKŠĶIS”, piegādātāji iegūst garantētas apmaksas, apgrozījuma pieaugumu, atpazīstamību Jaunolainē un Rīgas rajonā, produktu reklāmu, zīmola produktus un atsaucīgu partneri.
21. Risks ir darbība, kas saistīta ar cerībām gūt veiksmīgu iznākumu. Risks pastāv jebkura uzņēmumu tipa darbībā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties