Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,99 (14%)
Cena ar atlaidi*:
12,21
Pirkt
Identifikators:175822
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Annotation    3
  Saturs    4
  Kopsavilkums    6
1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.2.  Uzņēmuma vēsture    7
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    8
1.4.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    9
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    10
2.1.  Uzņēmuma preču raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    10
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    10
2.3.  Produkta kvalitāte: iesaiņojums, dizains, preču zīme    11
2.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji    12
2.5.  Produkta atbilstība kvalitātes un drošības standartiem    12
3.  Tirgus analīze    14
3.1.  Tirgus nozares vispārējais raksturojums    14
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    16
3.3.  Konkurentu analīze    18
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
4.  Mārketinga stratēģija    22
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    22
4.3.1.  Reklāma    25
4.3.2.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    27
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns    29
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    29
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    31
5.3  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    31
6.  Uzņēmuma vadība    33
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    33
6.1.1.  Vadītāju funkcijas un atbildība    33
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    34
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts, atalgojums, motivācija    34
7.  Problēmas un risks    36
7.1.  Risks, tā veidi un riska mazināšanas pasākumi    36
8.  Finanšu informācija    39
8.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    39
8.2.  Bilance    40
8.3.  Naudas plūsmas un kredīta atmaksas grafiks    41
  Izmantotā literatūra    44
  Pielikums    45
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību komercreģistrā ir reģistrēta 2009.gada 1.maijā, bet savu darbību uzsāks 2009.gada 1.jūnijā. Uzņēmums nodarbojas ar Latvijā audzētu augļu, dārzeņu, ogu, tēju un garšaugu mazumtirdzniecību.
Uzņēmuma misija ir izveidot veikalu tīklu Latvijā, kas piedāvātu bioloģiski tīrus un veselībai nekaitīgus, Latvijā audzētus augļus un dārzeņus par patērētājiem pieņemamām cenām. Uzņēmuma galvenie mērķi ir ieņemt stabilu vietu tirgū un kļūt par vienu no vadošajiem šāda veida uzņēmumiem gan Tukuma pilsētā, gan arī citur.
Uzņēmums atrodas pašā Tukuma pilsētas centrā, kur apgrozās visvairāk cilvēki. Uzņēmums atrodas viegli pieejamā un atrodamā vietā.
Uzņēmuma piedāvātie produkti ir piemēroti visa vecuma cilvēkiem, kuriem rūp sava veselība un tas ko tie lieto uzturā. Produktu cenas ir salīdzinoši zemas, lai jebkuram potenciālajam klientam, valstī pašreizējās situācijas dēļ, būtu iespēja iegādāties piedāvātos produktus. Bet cenas nav noteiktas pārāk zemas attiecībā pret konkurentu piedāvātajām cenām, lai nesāktos „cenu kari” ar konkurentiem, kas atrodas Tukuma pilsētā, uzņēmuma pārāk zemo cenu dēļ.
Uzņēmuma pamatkapitāls uz 2009.gada 1.maiju sastāda 15 000 LVL, bet, lai uzņēmums spētu veiksmīgi uzsākt savu darbu, tiek ņemts kredīts no AS „SEB Unibanka” 10 000 LVL apmērā. Uzņēmuma pirmajā darbības gadā plānota peļņa 3 086, 69 LVL apmērā, kas darbības nākamajā gadā paredzēta izlietot uzņēmuma attīstībā.
Uzņēmuma SIA „Bedstraw” biznesa plāns izstrādāts iesniegšanai bankā, lai iegūtu kredītu, lai uzņēmums spētu veiksmīgi iesākt darboties. Un lai apskatītu biznesa iespējas un attīstību pirms uzsākt reālu biznesu.

1. Uzņēmuma apraksts
1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu
• Uzņēmuma nosaukums: Komercsabiedrības pilns nosaukums Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Bedstraw”, turpmāk tekstā SIA „Bedstraw”.
• Uzņēmuma reģistrācija: SIA „Bedstraw” reģistrēts Latvijas Republikā, Rīgas pilsētas uzņēmumu reģistrā, reģistrācijas datums 2009.gada 1.maijs, reģistrācijas numurs 13552673276, PVN maksātāja numurs LV 13552673276.
• Uzņēmuma juridiskā adrese: SIA „Bedstraw” juridiskā adrese Tukums, Brīvības iela 12, telefona numurs +37126678125, telefaksa numurs 67844581, elektroniskā pasta adrese Bedstraw@inbox.lv

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Bedstraw" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/175822

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties