Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
1,02 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,97
Pirkt
Identifikators:655492
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Biznesa plānam esmu izvēlējusies tirdzniecības nozari. Mana izvēle ir balstīta uz to, ka jau piecus gadus strādāju tirdzniecībā, ir izveidojusies neliela pieredze. Savu lomu spēlē arī tas, ka pagaidām, skatoties ar neprofesionāļa acīm, man liekas šajā nozarē (sevišķi pakalpojumu sfērā) nav vajadzīgi lieli finansu ieguldījumi, salīdzinājumā ar ražošanu. Mana uzņēmuma darbības virziens – apģērbu mazumtirdzniecība.
Pirms sākt darboties kādā no biznesa sfērām, uzņēmējam jābūt pēc iespējas pilnīgākam priekšstatam par to, kas tur notiek. Pilnīga un patiesa informācija par tirgu, kurā iecerēts darboties, un par paša uzņēmuma mērķiem un struktūru, ir par pamatu efektīvai darbībai un attīstībai.
Nozares analīze nepieciešama lai iegūtu datus par ražošanas stāvokli un apjomiem, preču un pakalpojumu piedāvājuma dinamiku, par attīstības grūtībām pētamajā nozarē un to ietekmējošiem faktoriem. Šīs analīzes mērķis ir – kopējā priekšstata par tirgus piedāvājumu iegūšana un tā izmantošana, pieņemot lēmumu par iesaistīšanos šajā biznesa sfērā.
Attiecīgā tirgus pētījuma pamatjautājumi ir:
1.Nozares pašreizējs stāvoklis.
2.Mērķa tirgus raksturojums.
3.Izejmateriālu tirgus.
4.Patērētāju izpēte.
5.Konkurentu izpēte
6.Ārējās vides faktoru ietekme.

Pētīšanas darbā mēģināsim atbildēt uz tiem.
Lai labāk noskaidrotu, vai pastāv reāla iespēja iekļūt šajā nozarē, vai jaundibinātais uzņēmums būs dzīvotspējīgs, esmu paredzējusi izpētīt attiecīgo vidi, izanalizēt sfēras kopējo apgrozījumu pēdējos gados, izlaides apjomus, kopējo tirgus pieprasījumu, nodarbināto skaitu u.c. Kā informācijas avoti tiks izmantoti: Ekonomikas ministrijas dati, CSP dati, informācija no biznesa laikrakstiem un aģentūrā LETA atrodamie ekspertu komentāri.





1. Uzņēmuma apraksts.

1.1. Pamatinformācija par uzņēmumu.
1.1.1. Uzņēmuma nosaukums.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „TEM”, turpmāk tekstā SIA „TEM”.

1.1.2. Uzņēmuma reģistrācija
Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā. Reģistrācijas Nr.-000185749. Reģistrācijas datums: 2004.gada 10.marts.
Uzņēmums reģistrēts Nodokļu maksātāju reģistrā ar kodu 40001857491. Reģistrācijas datums: 2004.gada 10.marts.

1.1.3. SIA „TEM” juridiskā adrese: Rīga, Marsa gatve 12-62, LV-1082, tālr. 7580120.
1.1.4. SIA „TEM” norēķinu konts ir atvērts A/S Latvijas Unibanka, kods UNLALV2X, norēķinu konta nr. 34-520117531.
1.1.5.SIA „TEM” pamatkapitāls sastāda 6000 latu (seši tūkstoši latu), kas
dalās sešsimt daļās, katras daļas nominālvērtība ir 10 Ls (desmit latu).
Daļu īpašnieki ir divas fiziskas personas (skatīt tabulu Nr.1.1).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,54 €
Materiālu komplekts Nr. 1168855
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „TEM””.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/655492

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties