Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:248156
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.1.  Informācija par uzņēmumu un tā vadību    5
1.2.  Pakalpojuma apraksts    10
1.3.  Tirgzinības plāns    11
1.3.1.  Virzīšana    11
1.3.2.  Cenu stratēģija    12
1.3.3.  Atrašanās vieta    12
1.3.4.  Konkurenti    13
1.3.5.  Tirgus segmentēšana    13
1.3.6.  Pretkrīzes stratēģija tirgus izmaiņu gadījumā    14
1.3.7.  SVID analīze    15
1.4.  Problēmas un riski    16
1.5.  Projekta īstenošanas grafiks    16
2.  Finanšu aprēķins    17
2.1.  Investīcijas un to avoti    17
2.2.  Naudas plūsmas plāns    18
2.3.  Bilance    21
2.4.  Peļņas vai zaudējuma aprēķins    21
2.5.  Finanšu rādītāju novērtējums    22
  Pielikumi    23
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ Pie Hercoga Jēkaba” tika dibināta 1993. gadā ar mērķi sniegt latviešu nacionālās virtuves ēdināšanas pakalpojumus.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir izveidot restorānu ar labu slavu un imidžu Nīderlandē – Amsterdamā, pie restorāna vasarā izbūvēt bērnu atrakcijas parku, atbalstīt vietējos lauksaimniekus, maksimāli iegadājoties nepieciešamos produktus no nīderlandiešu zemniekiem, turpmāko gadu laikā paplašināt uzņēmumu, izveidojot vēl vismaz vienu jaunu restorānu kādā no citām Nīderlandes pilsētām. Uzņēmuma taktiskie mērķi ir piedāvāt konkurētspējīgas cenas, vienlaicīgi gūstot peļņu, iegūt plašu, uzticamu klientu loku, izpētīt konkurentu cenas, pakalpojumu klāstu.
SIA “Pie Hercoga Jēkaba” piedāvā sadarbību Nīderlandes uzņēmējiem uz franšīzes līguma pamata, kurš tiks slēgts uz nenoteiktu laiku. Franšīzes devējs katru gadu no franšīzes ņēmēja ienākumiem saņems 10%. Pamata izvēle ir Nīderlande, jo šajā valstī ir ļoti attīstīts pakalpojuma sektors. Tā kā šeit ir daudzu pasaules valstu virtuves, tad noteikti iedzīvotāji un tūristi būs pieraduši pie jauniem un interesantiem ēdieniem.
Franšīzes ņēmējs uzņemas daļēju atbildību par projekta izmaksām un dokumentu nokārtošanu, jo nīderlandiešu uzņēmējs labi pārzina šo tirgu un nodokļu sistēmu.
Komunikāciju pasākumu komplekss ietver dažāda veida reklāmas, sabiedrisko attiecību veidošanu un noieta veicināšanu.
Restorāns piedāvās ēdināšanas pakalpojumus par konkurētspējīgām cenām. Cenu stratēģija paredz cenu paaugstinājumu pieprasījuma palielinājuma gadījumā.
Restorānam konkurence ir ļoti liela, jo tas atradīsies Amsterdamas centrā, kur līdzās ir daudz internacionālu ēdināšanas iestāžu.
Franšīzes devējs atpelna ieguldīto naudu investīcijās pēc trijiem gadiem.
. Uzņēmuma raksturojums
1.1. Informācija par uzņēmumu un tā vadību
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „ Pie Hercoga Jēkaba” tika dibināta 1993. gadā ar mērķi sniegt latviešu nacionālās virtuves ēdināšanas pakalpojumus . Uzņēmuma juridiskā adrese ir Krasta iela 76, Rīga, LV-1019, Latvija. Uzņēmuma dibinātāji ir divas fiziskas personas: Madara Saldeniece, Ilze Simaškina. Uzņemuma sākuma kapitāls ir 30000 eiro. Kapitāldaļu sadalījums ir proporcionāli uz pusēm – 15000 eiro katram uzņēmuma dibinatājam. 1994. gadā tika izveidota restorānu ķēde Latvijā – Liepaja, Ventspils, Valmiera, Rīga. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties