Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,66 (12%)
Cena ar atlaidi*:
4,83
Pirkt
Identifikators:434477
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Preces apraksts    6
2.1.  Produkcijas raksturojums    6
2.2.  Pakalpojuma raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    7
3.1.  Pakalpojuma nepieciešamība    7
3.2.  Mērķa tirgus    7
3.3.  Konkurence    8
3.4.  Produkciju priekšrocības    8
3.5.  SVID analīze    9
4.  Mārketings    10
4.1.  Reklāmu pasākumu plāns    10
4.2.  Cenu politika    11
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    12
5.1.  Uzņēmuma vadība    13
6.  Riska faktoru analīze    14
7.  Finanšu informācija    15
7.1.  Produkcijas apjoms un plānotie ieņēmumi    15
7.2.  Mainīgās izmaksas    15
7.3.  Pastāvīgās izmaksas    15
7.4.  Nodokļu aprēķins    16
7.5.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    16
7.6.  Naudas plūsmas grafiks    17
7.7.  Uzņēmuma bilance    18
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums „ADelicious” tiek veidots, lai radītu darbavietas uzņēmuma pašnodarbinātajām personām, Artai Kronbergai un Ilzei Kuciņai, un sekmīgas darbības rezultātā uzņēmumu paplašināt nodrošinot darbu vēl citiem cilvēkiem. Plānota pakāpeniska attīstība vadoties pēc iespējām sniegt un realizēt pakalpojumu.
Reklāma ir ļoti svarīga katram pašnodarbinātajam un mazajam uzņēmumam, un svarīgi, lai šī reklāma būtu laba, bet vēl svarīgāk, lai šī reklāma būtu izdevīga. Šī brīža Latvijas uzņēmumi, kas nodarbojas ar reklāmas sniegšanu pārsvarā koncentrējas uz lielajiem uzņēmumiem, toties mazie uzņēmumi un pašnodarbinātie to nespēj atļauties.
Laba reklāma uzņēmumam var nodrošināt klientu pieplūdumu un tā saražotās preces vai sniegtā pakalpojuma patēriņu un pieprasījumu. Kas ir svarīgi jebkuram uzņēmumam gan lielam, gan mazam.
Potenciālie klienti būs gan mazie uzņēmumi, gan pašnodarbinātie, kas ražo kādu preci vai sniedz pakalpojumu. Latvijā ir ļoti daudz mazo uzņēmumu par kuriem mēs nemaz nezinām, mūsu uzņēmums varēs sniegti publicitāti un atpazīstamību šiem uzņēmumiem, kā arī „ADelicious” mājas lapā būs pieejams uzņēmuma klientu saraksts ar konspektīvu informāciju par uzņēmumu darbību un produkciju, kā arī kontaktinformācija.
Sākumā uzņēmums plāno koncentrēties uz Zemgales tirgu, jo Zemgalē vēl nav neviena reklāmveidotāju uzņēmuma, kas koncentrētos mazajiem uzņēmumiem un pašnodarbinātajiem. Plānojot pakāpenisku attīstību ar laiku uzņēmums varētu darboties visā Latvijas teritorijā.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,12 €
Materiālu komplekts Nr. 1229663
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma pašnodarbinātajiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/434477

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties