Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:923847
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Projekta definēšana    3
1.1.  Idejas definēšana    3
1.2.  Pieredzes apraksts    3
1.3.  Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas    5
2.  Tirgus izpēte    6
2.1.  Konkurence    6
2.2.  Mērķa klients    6
2.3.  Potenciālais produkts    7
2.4.  Izvietojuma stratēģija    8
2.5.  Cenu politika    9
2.6.  Virzīšanas stratēģija    10
2.7.  Noslogojuma prognozēšana    10
3.  Saimnieciskās darbības iespēju izpēte    12
4.  Projekta saimnieciskā derīguma noteikšana    14
4.1.  Projekta izstrādāšanas izmaksas    14
4.2.  Tekošās ikmēneša izmaksas    16
4.3.  ieņēmumiem no dažādiem ieņēmumu centriem    18
4.4.  Tīrās tagadnes vērtības NPV aprēķins pie diskonta likmes 8%    21
Darba fragmentsAizvērt

2 Tirgus izpēte
2.1 Konkurence
Mūsu projektam ir gan teišā, gan netiešā konkurence. Pamatā tā ir netiešā konkurence – kas izpaužas kā skatu torņi – tas ir iespēja redzēt Rīgu no augstuma:
Pēterbaznīcas skatu tornis;
Televīzijas skatu tornis;
„Skyline” bārs;
„Neo” bārts;
„Saules akmens”.
Pie tiešās konkurences ir Siguldas gaisa trošu vagoniņi. Taču arī šī pakalpojuma sniedzēji ir „attāli” tiešie konkurenti, jo atrodas citā pilsētā. Ja potenciālajiem klientam ir mērķis izmantos gaisa trošu vagoniņu pakalpojumus tieši Rīgā – tad tiešās konkurences nav. Taču, ja klients vēlas vienkārši pabraukt ar gaisa tramvajiņu, tad tajā brīdī arī Siguldas gaisa trošu vagoniņi ir tiešā konkurence. Turklāt Siguldas gaisa trošu vagoniņiem ir arī savādāks profils – tas ietver sevī dabas skatus – šāds piedāvājums vairāk spēj piesaistīt dabas mīļotājus.
2.2 Mērķa klients
Galvenā mērķauditorija ir ārzemju tūristi, kas var būt gan tūristu grupas, individuālie ceļotāji, draugu grupas un citi. Taču nonācām pie secinājuma, ka arī vietējie iedzīvotāji aizņemtu diezgan lielu daļu no klientu plūsmas – varētu rasties tāda kā tradīcija, ka svētkos – Ziemassvētkos, Jaunajā gadā, Valentīna dienā, bērni ar vecākiem, „pārīši” dodas pabraukāties ar gaisa trošu vagoniņiem un izbaudīt panorāmu. Ņemot vērā, ka šāds pakalpojums ir interesants gan maziem bērniem, gan arī vecāka gada gājuma cilvēkiem, tad klienti var ietilp vecuma grupā no 4-80 gadiem.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Projekta izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/923847

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties