Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:221828
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2018.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Produkta definīcija un pozicionējums    4
2.  Produkta mārketinga mix raksturojums    5
2.1.  Produkta raksturojums    5
2.2.  Cenu politikas raksturojums    5
2.3.  Produkta realizācijas stratēģija Zviedrijas tirgū    6
3.  Kampaņas mērķu un uzdevumu definēšana    10
4.  Tirgus raksturojums    11
5.  Konkurentu SVID analīze    13
6.  Konkurences vides raksturojums Zviedrijas tirgū    14
7.  Tirgus segmentācija    17
8.  Kampaņas mērķauditorijas definēšana    18
9.  Kampaņas risku un panākumu faktoru noteikšana    19
10.  Kampaņas laika grafiks    20
11.  Kampaņas realizēšanas stratēģija    22
11.1.  Kampaņas īstenotāju personālijas    22
11.2.  Kampaņas budžets    22
12.  Kampaņas komunikācijas stratēģijas    24
12.1.  Reklāmas stratēģijas pārskats    24
12.2.  Sabiedriskās attiecība stratēģijas izvēle    25
12.4.  Noieta veicināšanas pasākumi    26
12.5.  Netradicionāls mārketinga komunikācijas risinājums    26
13.  Kampaņas novērtējuma metodika    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga kampaņa ir mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos. Mārketinga kampaņas mērķis ir konkrēta rīcības taktika kā informēt, atgādināt un pārliecināt auditoriju noteiktā laika periodā iegādāties konkrēto produktu.
Informējoša rakstura reklāma tiek izmantota pie produkta ieviešanas tirgū, tādējādi radot priekštstatu mērķauditorijai par konkrēto produktu, tā īpašībām un kvalitātēm. Pēc produkta reklāmas ieviešanas tirgū, seko sacensība ar konkurentiem. Nemitīgā cīņa par labākām pozīcijām un augstāku pieprasījumu izraisa nepieciešamību pēc efektīvas un pārliecinošas reklāmas, kas uzsver produkta priekšrocības, ieguvumus no tā lietošanas, atgādina par augsto kvalitāti un provocē patērētāju ilgstošai patērēšanai. Nereti pārliecinošā reklāma pāraug salīdzinošajā reklāmā, ar kuras palīdzību uzņēmums tiešā vai netiešā veidā salīdzina savu produktu ar konkurentu produktu. Nozīmīgs ir arī reklāmas kampaņas mērķis, kurš atgādina par produktu, neļauj patērētājiem to aizmirst, izraisot vieglas, bet noturīgas formas atkarību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties