Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,17 (18%)
Cena ar atlaidi*:
5,32
Pirkt
Identifikators:498259
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Biznesa pamatojums    5
3.  Pakalpojumu apraksts    6
4.  Tirgus analīze    7
5.  Mārketings    8
5.1.  Nozare    8
5.2.  Klienti    8
5.3.  Realizācijas sistēma    8
5.4.  Reklāma    9
5.5.  Pakalpojumu cenu noteikšana    9
6.  Vadība un personāls    11
8.  Finanšu plāni    14
8.1.  Kredīta atmaksas grafiks    14
8.2.  Pamatlīdzekļu un inventāra grafiks    15
8.3.  Darba algas izmaksas    16
8.4.  Naudas plūsmas prognoze    17
8.4.1.  Izdevumu aprēķins    17
8.4.2.  Izdevumu aprēķins    18
8.5.  Peļņas vai zaudējuma plāns    19
8.6.  Bilance    20
Darba fragmentsAizvērt

5. Mārketings
5.1. Nozare
Uzņēmums strādās pakalpojumu nozarē. Tā bija, ir un būs vispieprasītākā nozare. Nozare, kurā pieprasījums vēl ilgi būs lielāks par piedāvājumu.
Arī vietējai ekonomikai jauna uzņēmuma attīstība var palīdzēt nostabilizēt stāvokli ekonomikā, jo nepieciešamo inventāru un preces, ko izmantos uzņēmuma vajadzībām, iepirksim no vietējiem uzņēmumiem. Kā arī ņemot vērā lielo bezdarba stāvokli Latgalē, jaunu darba vietu veidošana būs kā neliels pluss stāvokļa stabilizēšanai.
5.2. Klienti
Pakalpojuma servisa centrs piedāvās savus pakalpojumus gan vietējiem pilsētas patērētājiem, gan arī visa reģiona iedzīvotājiem. Uzņēmuma galvenie klienti būs fiziskās personas, pašvaldības un juridiskās personas. Uzņēmuma piedāvājums domāts tieši viņiem.
Uzņēmuma darbinieki, pēc klientu vēlmes, varēs aizbraukt arī pie klienta, lai tiktos un apspriestu visas nianses uz vietas. Pakalpojumu servisa centrs savā darbības sākumā saviem klientiem piedāvās tikai vienu norēķinu veidu– skaidrā naudā. Jo kredītkaršu izmantošanai ir nepieciešams bankservisa termināls, kas ir samērā dārgs prieks un ņemot vērā uzņēmuma darbības specifikāciju pat nav nepieciešams. Arī naudas pārskaitījumi prasīs papildus izdevumus, taču ar laiku ir plānots ieviest arī šādu norēķinu kārtību, lai juridiskajiem klientiem būtu ērtāk norēķināties. Tomēr šīs ērtības tiks piešķirtas tikai pastāvīgajiem klientiem.
Pakalpojumu servisa centra plānotais noslogojums pirmajos trijos mēnešos būs tikai ap 50%, jo šis laiks aizies uzņēmuma popularizēšanai. Nākamo triju mēnešu laikā gaidāms kāpums un noslogojums pieaugs līdz pat 80%. Un gada pēdējie seši mēneši būs visauglīgākie, tajos noslogojums būs sasniedzis maksimumu esošajiem darbiniekiem un nāksies pieņemt jaunus, lai spētu izpildīt visus pasūtījumus.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,94 €
Materiālu komplekts Nr. 1245403
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pakalpojumu servisa centra izveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/498259

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties