Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,93 (17%)
Cena ar atlaidi*:
4,56
Pirkt
Identifikators:357209
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  MOTIVĀCIJAS TEORĒTISKIE PAMATI    6
1.1.  Jēdzienu motivācija un motivēšana definīcijas un būtība    6
1.2.  Motivācijas galvenās teorijas    8
1.3.  Motivēšanas veidi    14
2.  MOTIVĀCIJAS VEIDU ANALĪZE UZŅĒMUMĀ SIA „DACS”    18
2.1.  Uzņēmuma SIA „DACS” raksturojums    18
2.2.  Uzņēmuma SIA „DACS” personāla raksturojums    20
2.3.  Uzņēmuma personāla anketēšanas pētījuma analīze    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
  PIELIKUMS    31
Darba fragmentsAizvērt

Anketas astotais jautājums arī bija atvērtais jautājums, kur respondenti varēja izklāstīt savu viedokli par to, kā būtu iespējams uzlabot darbinieku pašatdevi un kādus motivāciju rosinošus faktorus viņi ieteiktu. Tika saņemtas šādas atbildes:
• Paaugstinātu atalgojumu, jo tas ir ļoti zems, nodrošinātu labākus darba apstākļus.
• Palielinātu atalgojumu, nodrošinātu apdrošināšanas polises. Pieņemtu darbā vairāk cilvēkus, kas esošajiem darbiniekiem atvieglotu darba gaitu, jo darba apjoms ir ļoti liels.
• Ieviestu piemaksas par papildu darbu, prēmijas par izcili veiktu darbu.
• Vairāk uzmundrinājumu, pateicību un uzslavu no vadības puses, neformālu pasēdēšanu, lai vairāk saliedētu kolektīvu. Vairāk organizatorisku jautājumu apspriešanu. Atalgojuma paaugstināšanu, kā arī piemaksas par papildu darbu.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Rakstot studiju darbu autors ir sasniedzis izvirzīto mērķi un ir izpētījis motivācijas veidus un to realizāciju, izdarot šādus secinājumus:
Izvērtējot SIA „DACS” darbību ir iespējams secināt, ka uzņēmums ir stabils un ienesīgs, par ko norāda uzņēmuma finansiālie rādītāji, kā arī pēc klientu aptaujas ir iespējams secināt, ka ar uzņēmuma darbu klienti ir apmierināti.
Uzņēmums savā mārketinga stratēģijā ir noteicis gan finansiālos mērķus- apgrozījuma un peļņas palielināšanu, gan mērķa tirgus noteikšanu- patērētāji, kam ikdienā nepieciešami atbilstoši pakalpojumu, tehniskas preces visdažādākajās nozarēs un uzņēmuma uzstādīti mērķi nosaka, ka ir nepieciešams daudz strādāt, pieņemt atbildīgus lēmumus un veikt kvalitatīvu darba izpildi, lai spētu šos mērķus sasniegt.
Kopumā vērtējot studiju darba izstrādi jāatzīst, ka darba laikā ir iegūta ļoti nozīmīga pieredze, kas noderēs turpmākai dzīvei, kā arī būs pamats jaunu zināšanu ieguvei un papildināšanai.
Studiju darba izstrādes laikā ir iegūta ļoti plaša teorētiskā izpratne par dažādiem jēdzieniem, teorijām un definīcijām, kas ir saistīti ar motivēšanu, kā arī iegūtas praktiskas zināšanas un nenovērtējama pieredze.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Motivācijas veidi un pielietojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/357209

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties