Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
0,93 (11%)
Cena ar atlaidi*:
7,56
Pirkt
Identifikators:415347
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vispārīgs apraksts    4
1.1.  Mazumtirdzniecības raksturojums    4
1.2.  Klasifikācija    5
1.3.  Uzņēmuma piedāvātie produkti    5
2.  Galvenie nozarē darbojošies spēki    9
2.1.  Konkurentu pārskats    9
2.1.1.  Galvenais konkurents nozarē    9
2.1.2.  Galvenie konkurenti Madonas rajonā    10
3.  Nozares saimnieciskās un finansiālās darbības vidējie rādītāji un statistiskā informācija-    11
3.1.  Mazumtirdzniecības apgrozījums    11
3.2.  Mazumtirdzniecībā strādājošo darba samaksa    12
3.3.  Nodarbināto iedzīvotāju skaits mazumtirdzniecībā (%)    13
3.4.  Līdzīgu uzņēmumu skaits lielākajos Latvijas rajonos    14
4.  ID analīze    15
  Secinājumi    16
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Kā sava biznesa plāna tēmu es izraudzījos biškopības produktu mazumtirdzniecību, tāpēc es uzskatīju, ka man būtu vērtīgi izpētīt konkrēti šo nozari un attiecīgos produktus.
Mana nozares apraksta mērķis bija noskaidrot vai uzņēmums, kurš darbosies šajā tautsaimniecības nozarē, spēs sekmīgi darboties Latvijas jau tā pārblīvētajā tirgū, kā arī izveidot materiālu mana biznesa plāna otrajai un trešajai nodaļai par uzņēmuma produkta raksturojumu un tirgus analīzi.
Galvenie pētīšanas paņēmieni, ko nolēmu izmantot bija interneta resursu,
statistikas pētījumu, ekspertu komentāru un bibliotēkā pieejamo literatūru apsekošana par attiecīgo nozari un produktiem.
Mazumtirdzniecība ir:
„process, kurā juridiska persona ir reģistrēts individuālā darba veicējs, iepērk preces no ražotājiem vai vairumtirgotājiem un pārdod tās galapatērētājiem viņu personīgajam patēriņam bez īpašas pārstrādes vai apstrādes” [.-54.]…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,81 €
Materiālu komplekts Nr. 1126979
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Medus produktu tirdzniecības uzņēmums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/415347

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties