Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:829168
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2013.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga plāns    3
1.1.  Produkta nosaukums un īss raksturojums    3
1.2.  Mērķauditorijas definējums (izrietošs no segmentācijas rezultātiem)    3
1.3.  Konkurentu raksturojums. Konkurences stratēģija    4
1.4.  Produkta izplatīšanas vietas raksturojums    5
1.4.  Mārketinga mērķi    6
2.  Produkta virzīšanas pasākumu plāns    7
2.1.  Produkta ieviešanas plāns    7
2.2.  Reklāmas pasākumi    7
2.3.  Mārketinga budžeta plānošana    8
2.4.  Izdevumu budžets, tā plānojums pa mēnešiem    9
2.5.  Turpmākā produkta virzīšana    9
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

2.5. Turpmākā produkta, pakalpojumu virzīšana
Izpētot, cik liela būs klientu ieinteresētība, pieprasījums, veikala apmeklējums, ka arī cik sekmīgi būs iecerētie reklāmas pasākumi, tiks analizēts kāds būs piedāvāto produktu dzīves cikls un to izaugsme, kā arī tālāka produktu un pakalpojumu virzīšanas taktika.
Tiek paredzēts, ka ar laiku uzņēmums kļūs populārāks, jo piedāvātās preces pašlaik ir un turpmāk būs aktuālas, izveidojusies pastāvīgo klientu loks, ka arī izvērtējot veikala ģeogrāfisko atrašanās vietu, var secināt, ka tas būs visai pamanāms un pazīstams, kā arī zināmu ietekmi dos klientu atsauksmes. Līdz ar to – nebūs nepieciešamības tērēt tik daudz līdzekļu reklāmai, piemēram, bukletu izsūtīšana pa pastu vairs nebūs nepieciešama, ja vienīgi būs nepieciešams pastāvīgo klientu vajadzību apmierināšanai.
Kā jau iepriekš tika minēts, uzņēmuma tālākajos plānos ir izveidot e-veikalu, kurā varēs apskatīt visus mūsu veikalā pieejamos aksesuārus, to izmērus, krāsas utt. un veikt pasūtījumu. Pasūtījumu varēs saņemt visās Latvijas pilsētās. Līdz ar to veikalam atvērsies plašāks klientu skaits, ģeogrāfiskais pārdošanas reģions izplatīsies, un pieprasījums augs.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/829168

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties