Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,88 (16%)
Cena ar atlaidi*:
4,61
Pirkt
Identifikators:750863
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Produkta „Medus ar šokolādi” mārketinga vide    4
1.1.  Uzņēmums „Queen B”    4
1.2.  Produkta „Medus ar šokolādi” iekšējā vide    4
1.3.  Produkta „Medus ar šokolādi” ārējā vide    6
1.3.1.  Konkurenti    6
1.3.2.  Piegādātāji    8
1.4.  Produkta „Medus ar šokolādi” pieprasījums    9
1.4.1.  Tirgus segmentēšana    9
1.4.2.  Mērķauditorija    11
1.5.  SVID analīze    12
2.  Produkta „Medus ar šokolādi” mārketinga komunikāciju programma    15
2.1.  Pārdošanas veicināšana    15
2.2.  Mārketinga mikss    16
2.3.  Reklāma    17
3.  Plānotā naudas plūsma    20
  Secinājumi un priekšlikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
1. Jauna produkta ieviešana tirgū prasa lielas izmaksas, jo ieviešanas stadijā tiek veiktas dažādas mārketinga komunikāciju aktivitātes.
2. Kaut arī produktam "Medus ar šokolādi" Latvijā ir tikai viens tiešais konkurents, produkts nav pieprasīts tirgū.
3. Konkurentu produkts „Šokolāde medū” nav pieprasīts Latvijas tirgū.
4. Naudas plūsma apstiprina, ka pirmajā gadā uzņēmums negūst nekādu peļņu – izdevumi jauna produkta sekmīgai ieviešanai tirgū ir daudz lielāki par ienākumiem.
5. Labas un efektīvas reklāmas maksā dārgi, ko uzņēmums pirmajā gadā nevar atļauties.
6. Produkta ražošana nenes peļņu. Ja nepalielināsies produkta pieprasījums, uzņēmums var bankrotēt.
7. Lai palielinātu produkta pārdoto apjomu, iespēja izpētīt kaimiņvalstu tirgu un produktu eksportēt. Lai produktu ieviestu ārvalstu tirgū, jāpārdomā mārketinga komunikāciju aktivitātes konkrētam tirgum.
8. Ražot produktu „Medus ar šokolādi” ir nevajadzīgi, jo pēc produkta nav pieprasījums.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/750863

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties