Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:132314
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga stratēģija.
Kā zināms jebkurā uzņēmumā, kas sāk savu darbību ir jābūt noteiktai stratēģijai, kā uzņēmums strādās, kādā veidā iekaros savu tirgus daļu un noturēsies šajā daļā. Mūsdienās, lai iekarotu noteiktu tirgus daļu ir jāatšķiras no pārējiem uzņēmumiem. Viens no atšķirības variantiem varētu būt uzņēmuma sniegtie pakalpojumi, vai papildpakalpojumi.
Šis uzņēmums nodarbosies ar zemeņu audzēšanu un realizēšanu. Pirmajā gadā uzņēmuma galvenais uzdevums būs iekarot noteiktu tirgus daļu ar reklāmas palīdzību. Turpmākajos gados iespējams ražošanas platību palielināšana un audzēšanas tehnoloģiju pilnveidošana un modernizēšana, kā arī dažādu pakalpojumu ieviešana. Pakalpojumu ieviešana turpmākajos gados būs nepieciešama, lai noturētos iekarotajā tirgus daļā. Turpmākajos gados arī ir ieplānots meklēt papildus vēl pārstrādes uzņēmumus un citus noieta tirgus. Tas ir nepieciešams, lai uzņēmums nekļūtu atkarīgs no viena vienīga uzpircēja, pārstrādes firmas.
Tātad pirmajā gadā tiks iekarota noteikta tirgus daļa ar reklāmas palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties