Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:139556
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Situācijas analīze    3
2.  Mārketinga plāns    6
3.  Mārketinga budžets    9
Darba fragmentsAizvērt

Pieprasījuma un tirgus analīze
Latvijā ir daudz viesnīcu un tūristu mītņu un, par kurām var atrast ļoti daudz dažādas informācijas gan avīzes, gan internetā. Ķekavas apkārtnē atrodas vēl apmēram 8 viesu nami. Rīgas rajona šis tirgus ir ļoti aktīvs un pieprasīts. Taču visiem šiem viesu namiem pakalpojumu klāsts ir līdzīgs. Pieprasījums ir atkarīgs no sezonas un piedāvājuma- vietu skaita, pasākuma, ēdināšanas pakalpojumu pieejamība, ūdens tuvums, viesu namu noteikumi, cenas, viesmīlības, interjera u.c.

Mērķa tirgus segmentācija
Viesu nams izmanto nediferencēto segmentēšanas stratēģiju, piedāvājot visām auditorijām vienu pakalpojumu. Viesu nama mērķauditorija ir visi maksātspējīgie cilvēki, kuri vēlas atpūsties un izmantot piedāvātos pakalpojumus, neņemot vērā rasi, reliģisko piederību, dzimumu vai izglītību, nodarbošanos. Potenciālās klientu grupas:
• cilvēki no Rīgas rajona, jo viesu nams atrodas netālu no pilsētas. Bet viesu nama patstāvīgo klientu lokā ir arī cilvēki no visas Latvijas.
• Cilvēki vecumā no16 līdz 90 gadiem. Galvenā mērķa grupa ir 20-40 gadu veci cilvēki;
• privātpersonas, kas vēlas nosvinēt kādu jubileju vai vienkārši atpūsties.
• uzņēmumi, organizācijas un biedrības, kas izmanto viesu nama pakalpojumus, lai atzīmētu kādu notikumu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns viesu namam Ķekavā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/139556

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties