Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:306317
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

2. Uzņēmuma apraksts un esošā situācija
2.1. Uzņēmuma rašanās ideja
SIA „Candy” ir jaundibināts uzņēmums, kas ir izveidots, lai piedāvātu klientiem augstas kvalitātes konfektes.
Lai arī Latvijas tirgū konfekšu piedāvājums ir diezgan plašs, tomēr mūsu uzņēmuma pakalpojumi ir labāki, jo mums ir svarīga produkcijas kvalitāte, ko tirgosim, kā arī attieksme un komunikācija ar klientiem, kā arī produkti būs pieejami par zemām cenām.

2.2. Uzņēmuma finanšu vajadzības
Uzsākot darbību, uzņēmumam SIA „Candy” būs nepieciešams iegādāties pamatlīdzekļus, uzņēmuma darbības sākšanai nepieciešamo aprīkojumu, kā arī nodrošināt darbībai piemērotus apstākļus. Šim nolūkam uzņēmums izmantos A/S SEB bankas ilgtermiņa aizņēmumu, kā summa būs 12000Ls. Procentu likme 11% gadā. Kredīts tiks izmaksāts 5 gadu laikā.

3. Produkts
SIA „Candy” nodarbosies ar dažādu konfekšu sortimentu pārdošanu. Tiks piedāvātas arī. Konfektes tiks piegādātas no kompānijas Amerikā „The Old Time Candy”, kas turpmāk būs mūsu sadarbības partneris. „The Old Time Candy” ražo konfektes pēc tāda dizaina, kādas bija 1950. – 1980. gadā.
Rīga ir Latvijas galvaspilsēta, tajā ierodas tūristi no ārvalstīm, bet arī cilvēki no dažādām Latvijas pilsētām un ciemiem. Veikals atradīsies centrā, tādēļ to būs viegli atrast, kā arī viegli pieejams.

3.1. Salīdzinājums ar konkurentu produkciju
Tieši šāda veida konfektēm nav izteiktu konkurentu, tomēr visu salduma veida tirgotāji sastāda konkurenci. Cenas tiks noteiktas katrai preču grupai atsevišķi. Aprēķinā tiks ņemti vērā konkurentu cenu analīzes rezultāti, piedāvājuma un pieprasījuma analīzes. Cenu līmenis pārtikas precēm būs vienāds vai nedaudz augstāks ar tuvāko konkurentu piedāvātajām cenām.



Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1229776
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konfekšu veikala "Candy" biznesa plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/306317

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties