11. Secinājumi
- AS „Latfood” īpašumā ir jaunās čipsu līnijas „Saci” ražošanai piemērotas
iekārtas, līdz ar to nav nepieciešams veikt ievērojamas investīcijas iekārtu
iegādē, kas ievērojami samazina projekta ieviešanas risku.
Uzņēmumam ir izveidojusies pastāvīga sadarbība ar vairākām Latvijas
zemnieku saimniecībām, no kurām būtu iespējams iegādāties nepieciešamos
dārzeņus.
Latvijas čipsu tirgus pastāvīgi paplašinās un tā ietilpība ir 15 milj. Ls, kas
salīdzinoši ar iepriekšējo gadu ir 3% pieaugums. Tomēr, Latvijā iedzīvotāji vēl
joprojām patērē mazāk čipsu, kā vidēji Eiropā, līdz ar to tirgum ir iespēja
turpināt augt.
90% Latvijas čipsu tirgus ir sadalīti starp 3 čipsu uzņēmumiem – „Kraft Foods
Latvia” un „Latvian snacks”, tomēr neviens no tiem nepiedāvā čipsu līnijai
„Saci” līdzīgus produktus. Šādu produktu piedāvā uzņēmums „Alis Co” – ābolu
čipsi ar kanēli, tomēr, tie Latvijā nav kļuvuši atpazīstami.
Lai iegūt Latvijas patērētāju interesi par produktu, nepieciešams veikt plašu
un daudzveidīgu marketinga kampaņu, kas ietvertu sevī gan brenda
veidošanu, plašu reklāmas organizēšanu, gan specifiskas aktivitātes mērķa
grupai, kā arī degustācijas, akcijas un konkursus.…