Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,27 (15%)
Cena ar atlaidi*:
7,22
Pirkt
Identifikators:149444
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums   
2.  Produkta raksturojums   
2.1.  Pakalpojuma sniegšanas process un pielietojamās tehnoloģijas   
2.2.  Nepieciešamās iekārtas un aprīkojums   
2.3.  Izejvielas un materiāli   
2.4.  Produkta rādītāji   
2.5.  Produkta kvalitāte, tās nodrošināšana   
2.6.  Pamatpakalpojums un papildus pakalpojumi   
2.7.  Realizācijas apjoms, ietekmējošie faktori   
3.  Tirgus analīze   
3.1.  Mērķa tirgus analīze   
3.2.  Produkta virzīšana tirgū   
3.3.  Konkurentu analīze   
3.4.  Tirgus rādītāji   
4.  Mārketinga plāns   
4.1.  Realizācijas kanāli   
4.2.  Cenu veidošana   
4.3.  Produkta virzīšanas tirgū pasākumi   
5.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas   
5.1.  Darbinieku skaita un kvalifikācijas pamatojums   
5.2.  Motivēšanas metodes   
5.3.  Plānotās personāla izmaksas   
6.  Problēmas un riski   
6.1.  Riska faktoru novērtējums   
6.2.  Riska samazināšanas metodes   
7.  Projekta realizācijas kalendārais grafiks   
8.  Informācija par finansēm   
Darba fragmentsAizvērt

6.2. Riska samazināšanas metodes
Katram veiksmīgam uzņēmuma vadītājam, apzinoties riskus, ir jāspēj atrast to samazināšanas vai pat novēršanas metodes, lai tie radītu pēc iespējas mazāku negatīvo ietekmi uz uzņēmuma darbību.
I. Konkurences pieaugums – regulāri veikt tirgus analīzi, lai pēc iespējas vairāk uzlabotu uzņēmuma darbību. Sekot līdzi tendencēm, lai noturētu sabiedrības un klientu tīkla uzmanību un uzticību.
II. Uzturēšanas materiālu cenu pieaugums – ja cenas pacelsies, meklēsim citus, alternatīvus, pēc iespējas labākas kvalitātes materiālus.
III. Klientu maksātspējas samazināšanās - izvērtēsim klientu maksātspējas robežas un cenas veidosim atbilstoši tām. Veidosim akcijas, kas psiholoģiski ietekmēs klientus, pat ja cenas netiks ievērojami samazinātas.
IV. Dabas katastrofas – uzturēt apkārtesošo mežu un zālienu pietiekamā mitruma līmenī to laistot sausajās un karstajās dienās.
V. Kāda darbinieka strādāt nespēja – meklēsim un algosim citu darbinieku (vēlams pazīstamu un uzticamu cilvēku) uz noteiktu vai nenoteiktu (atkarīgs no situācijas) laiku, līdz mūsu darbinieks būs spējīgs veikt savus darba pienākumus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Individuālais komersants "Mīļotava"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/149444

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties