Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:656346
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kopsavilkums    4
2.  Informācija par uzņēmumu    5
2.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta    5
2.2.  Galvenie darbības virzieni    5
3.  Biznesa pamatojums    6
4.  Vadība un personāls    7
5.  Tirgus analīze    8
5.1.  Potenciālie klienti    8
5.2.  Tirgus novērtējums    8
5.3.  Uzņēmuma ieņēmumi    8
6.  Preces, pakalpojuma apraksts    9
6.1.  Piedāvāta prece, pakalpojumi    9
6.2.  Izmaksas    10
6.3.  Preču, rezerves daļu un izejmateriālu piegāde    10
7.  Mārketinga stratēģija    11
7.1.  Konkurentu raksturojums    11
7.2.  Preču, pakalpojumu realizācijas veidi, cenu veidošanas principi    11
7.3.  Reklāma un sabiedriskās domas veidošana    11
8.  Finansu plāni    13
9.  Risks un problēmas    18
9.1.  Riska faktori, to novēršana    18
9.2.  SVID (SWOT ) analīze uz 01.01.2004.    18
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotā literatūra    21
  PIELIKUMI    22
Darba fragmentsAizvērt

Viens no priekšnoteikumiem, uzsākot uzņēmējdarbību, ir laba biznesa ideja, tādēļ mūsdienās tam ir atrasts labs risinājums un formulējums – biznesa plāns, kuru nepieciešamības gadījumā var parādīt gan investoriem, gan kreditoriem. Tajā ir atspoguļota visa nepieciešamā informācija par investīcijām, ja uzņēmums tiek dibināts, par kredīta nepieciešamo apmēru un tā segumu, ja tiek ņemts kredīts, kā arī, to sastādot, uzņēmējs var plānot savu attīstību.
Saprašana par to, kas ir biznesa plāns un kādi dati tajā ir iekļaujami, mainās atkarībā no izpildītāja, bet daži ir viedokļi ir šādi:
Biznesa plāns ir uzņēmuma darbības attīstības plāns, kurā uzņēmums cenšas īsumā formulēt, ko un ar kādiem līdzekļiem vēlas sasniegt noteiktās laika robežās. Tas nozīmē, ka šajā plānā tiek konkrēti aprakstīti izvirzītie mērķi un pēc tam pakāpeniski aplūkoti veicamie pasākumi šo mērķu sasniegšanai. [1]
Biznesa plāns ir darba instruments, kuru pareizi izmantojot, Jūs varēsiet efektīvi kontrolēt un vadīt uzņēmumu, kas savukārt ir Jūsu panākumu ķīla. Gadu gaitā ir pierādījusies patiesība: “Tas, kas tiek plānots – tiek izdarīts.” Pabeigts biznesa plāns ir līdzeklis, ar kura palīdzību Jūs paziņojat par savām idejām citiem ieinteresētiem cilvēkiem. [2]
Šajā patstāvīgajā darbā ir aplūkotas biroja tehnikas servisa (kopētāju, printeru, faksa aparātu, kā arī citu multifunkcionālu iekārtu remonts, serviss), attīstības iespējas, paplašinot esošo piedāvājumu datortehnikas jomā, kā arī tā attīstības iespējas saistībā ar priekšnosacījumiem, kas radīsies iestājoties Eiropas Savienībā (konkurence un pakalpojumu cenu pieaugums – skat. 1. pielikumā).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1168004
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties