Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:788438
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Juridiskā daļa   
  Pieteikums   
  Vispārējā daļa   
  Kopsavilkums   
  Uzņēmuma raksturojums   
  Nomas līgums   
  Pakalpojumi   
  Cenu veidošana uzņēmumā   
  Mārketings plāns   
  Tirgus raksturojums un iespējas   
  Konkurence   
  Reklāma   
  Tirgus analīze   
  Tirgus pētījums   
  Apgrozījuma prognozes   
  Uzņēmuma stratēģija   
  SVID analīze   
  Darbības plāns   
  Pakalpojumu attīstība   
  Telpu raksturojums   
  Risks un problēmas   
  Citas ietekmes   
  Vadība un personāls   
  Nākotnes plāni   
  Finansu plāns   
  Pamatlīdzekļi un to amortizācija   
  Inventārs   
  Pirmsražošanas izmaksas   
  “Sākuma bilance”   
  Izmaksas   
  Ieņēmumi   
  PVN aprēķins   
  Peļņas vai zaudējumu aprēķins   
  Naudas plūsma   
  Rentabilitātes rādītāji   
  Pielikums   
Darba fragmentsAizvērt

,,Ilzīte’’- jaunizveidots uzņēmums, kas nodarbosies ar frizētavas pakalpojumiem, uzņēmums ar vienu vadītāju. Galvenā kontaktpersona ir Ilze Brīvule, Kraujas iela 10, Bauska, LV-3901.
Pēdējo mēnešu laikā, uzņēmuma vadītāja ir izpētījusi friziera pakalpojuma piedāvājumus.
,,Ilzīte’’ plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā. Vadītāja ir pārliecināta, ka šādas iespējas pastāv. Balstoties uz finansu prognozēm, ko sagatavojusi uzņēmuma vadītāja, ir noskaidrots, ka nepieciešams 3000,-Ls liels pašu kapitāla ieguldījums, lai sekmīgu sāktu darbību. Līdzekļi tiks izmantoti, lai finansētu sākotnējo mārketinga darbību, nodrošinātu apgrozāmo kapitālu pirmajiem trim darbības gadiem.
Uzņēmums izies tirgū ar matu griešanu, veidošanu, krāsošanu u.t.t.
Mērķa pircēji, uz kuriem ,,Ilzīte’’ orientējas, ir šādi:
novatores – klientes, kurām patīk viss jaunais, modernais, ekstravagantais;
agri adaptējamās – populāras sabiedrības sievietes, kuras ikdienā vēlas izskatīties elegantas;
“pelēkā masa” – klientes kurs jau izdomājušas, kā matus griezt, kā krāsot un kādu frizūru veidot.
Mūsu sabiedrībā liela uzmanība tiek pievērsta cilvēka uzvedībai sabiedrībā, kā arī viņa ārējam izskatam.
Cilvēka ārējā izskatā svarīga nozīme ir frizūrai. Tāpat kā jebkura mode, arī frizūras mode nemitīgi mainās. Tos var saveidot ērtās un praktiskās frizūrās. Taču tas nenozīmē, ka sievietēm tagad būtu jānēsā tikai īsi mati. Katrai sievietei ir jāveido frizūra, kas atbilst viņas sejai, profilam, augumam, vecumam, individualitātei.

Friziera darbs ir radošs darbs. Frizierim vajadzīgs talants, viņam jābūt zināmā mērā māksliniekam, jo no viņa veidotās frizūras atkarīgs sievietes izskats. Neviens neuzskata par labu frizieri to, kurš, veidojot frizūru, neņem vērā sievietes individuālās īpatnības – raksturu, augumu, galvas un sejas formu, vecumu , kā arī gadījumu, kuram frizūra ir domāta.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1122200
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties