Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:979930
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2006.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  I E V A D S    3
  STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS    4
  STRATĒĢISKAIS UN OPERATĪVAIS MĀRKETINGS    5
  MĀRKETINGA DEFINĪCIJAS    5
  SPECIALIZĀCIJAS STRATĒĢIJAS “NIŠA TIRGŪ” VEIDI    5
  MĀRKETING-MIX    6
  CENU VEIDOŠANA    7
  CENA    8
  MĒRĶA TIRGUS IZVĒLE    9
  Produkts    9
  Tirgus niša    9
  Pakalpojuma faktors    10
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA UN “NIŠA TIRGŪ”    10
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA (SWOT) ANALĪZE    11
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MARKETINGA MIX    12
  Produkts    12
  Izvietojums    12
  Virzīšana tirgū    13
  Cena    13
  ELEKTROMONTĀŽAS UZŅĒMUMA MĒRĶA PIRCĒJA PRASĪBAS    13
  Ēkas iekšējā elektroapgāde    14
  Zibens un paaugstināta pārsprieguma aizsardzība    14
  KOKAPSTRĀDES UZŅĒMUMS UN TĀ “NIŠA TIRGŪ”    15
  RAŽOTĀS PRODUKCIJAS RAKSTUROJUMS UN NOIETA TIRGUS    15
  UZŅĒMUMA PRIEKŠROCĪBU UN TRŪKUMU, ĀRĒJĀS VIDES IESPĒJU UN DRAUDU (SWOT) ANALĪZE    16
  MARKETINGA MIX    17
  Produkts    17
  Izvietojums    18
  Virzīšana tirgū    18
  Cena    18
  PRODUKTA NOIETA VEICINĀŠANAS APTAUJAS    18
  Aptaujas anketa un iegūtie rezultāti    19
  NOBEIGUMS    19
  SECINĀJUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    20
Darba fragmentsAizvērt

I E V A D S
Latvijas valsts aktualitāte ir tā, ka valsts ir nostājusies uz tirgus ekonomikas ceļa. Darījumi notiek sarežģītāk, dinamiskāk, savstarpējie kontakti - naidīgāki.
Klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci.
Arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem, estētiskākiem utt.
Kursa darba mērķis ir uzņēmuma mārketingu izmantot firmas ekonomisko mērķu sasniegšanai. Mērķis - lai tiktu apmierinātas patērētāju vēlmes pēc iespējas labāk, analizēt mārketinga tirgus nišas.
Var piebilst, ka mārketings ir jebkura biznesa panākumu svarīgākais priekšnosacījums, stratēģija nosaka lēmumus biznesā un palīdz konkurences cīņā.
Pirmajā daļā ir iztirzāts Mārketinga stratēģijas veidošanas pieejas.
Marketinga definīcijas un nišas tirgū to veidi.
Otrajā daļā kursa darbā tiks veikts pētījums par to, ko vēlas pircējs, cik vēlas un par kādu cenu.
Trešajā daļā mērķa tirgus izvēle un elektro apgādes uzņēmuma pētījums. Tā tirgus niša.
Ceturtajā daļā kokapstrādes uzņēmuma mērķa tirgus izvēle, ražotā produkcija.

STRATĒĢIJU VEIDOŠANAS PIEEJAS.
Mārketinga stratēģija var tikt virzīta ne tikai uz pircēju vajadzību un prasību apmierināšanu mērķa tirgū, bet arī pret konkurentiem, kuri apkalpo tos pašus pircējus.
Mārketinga stratēģija, kas vērsta pret konkurentiem, ir atkarīga no firmas lieluma (saprotot ar to pamatkapitāla lielumu, realizācijas apjomu) un pozīcijām kādā no biznesa jomām (daļa tirgū, pircēju attieksme). Lielās firmas var atļauties tādu stratēģiju, kādu nevar lietot nelielas firmas. Tomēr par maz būt lielai firmai, lai gūtu uzvaru pār konkurentiem, jo var gadīties sakāvnieciska stratēģija pretstatā citu firmu konkurent cīņas stratēģijai. Arī maza firma var izraudzīties sekmīgu stratēģiju, sasniedzot pietiekami augstu atdevi no ieguldītā kapitāla (augstu peļņas normu).
Katra firma analīzē var noskaidrot savu stāvokli, lai pieņemtu pareizāku lēmumu par jaunām investīcijām, par biznesa uzturēšanu vai sašaurināšanu vai pat par savas darbības pārtraukšanu konkrētajā nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,91 €
Materiālu komplekts Nr. 1112908
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Dažādu segmentu uzņēmumu mērķa tirgus”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/979930

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties